AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Hadde gledet meg som en unge til lanseringen av Disney+ denne uken, men ingenting funker! 😢 Hver gang jeg forsøker å logge meg inn på appen får jeg feilmelding om at innholdet ikke kan vises i min region. Flere som har samme problem? Har hørt at det kanskje kan ha noe med internettleverandøren Home net å gjøre, men blir ikke noe klokere. Anonymkode: f3732...108
Matas Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Hvis det har noe med nettet å gjøre, har du prøvd å bruke mobilnettet for å logge på?🤔
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 Ja, og da funker det helt fint. Men kan ikke se hele filmer på mobilnettet, liksom 🙈 Anonymkode: f3732...108
Matas Skrevet 17. september 2020 #4 Skrevet 17. september 2020 Nei, den skjønner jeg, men er noen som ikke får appen til å fungere i det hele tatt, men da fungerer den hos deg i det minste. Kanskje ta kontakt med internettleverandøren din og hør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå