AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Hei! Litt forhistorie først. Da jeg ble sammen med samboer hadde jeg hatt sex med tre personer. Nr en var så vondt at jeg grein og han brydde seg ikke så lenge han fikk komme. Jeg var 17 da og ventet et år med samleie for det var en grusom opplevelse. Nr 2 var en jeg holdt på med, men som også kun brydde seg om egen nytelse og ikke gadd å snakke med meg i ettertid (i senere tid har jeg forstått at jeg antakeligvis var en fuckfriend for han). Nr tre var en jeg ikke kjente kjente som bare slo og lugga. Så hadde jeg sex med han som er samboeren min i dag. Han er så god, bryr seg virkelig om mitt velvære og at jeg skal ha det best mulig, akkurat som han. Vi har hatt sex 5-7 ganger i uka i tre år nå, men jeg merker at sexlysta dabber av for min del. Jeg syns jo at det er digg, men at det krever mer enn det gir om det gir mening? Jeg har fortsatt sex med han like ofte, men det er noe jeg egentlig ikke ønsker.. Jeg syns det er bedre når vi ligger nakne sammen, holder rundt hverandre, kysser og stryker. Jeg vet ikke hva dette kommer av, jeg har alltid ønsket å ha mye sex med han tidligere! Hva skjer med meg? Hvordan kan jeg fikse dette? Anonymkode: 08474...166
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 P- piller? At du er lei? Ikke like spennende lengre? Anonymkode: 73810...2e2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Skrevet 16. september 2020 Hormonspiral? P-piller eller andre medisiner? Du trenger kanskje mer intimitet i forholdet? Sex er jo diggest når man har en bra connection. Nå som dere har vært sammen en stund, så er det ganske normalt at lysten varierer. Kanskje på tide å finne på litt nye aktiviteter sammen? Nye opplevelser i hverdagen? Anonymkode: d8268...d4f
Bamseklemmer Skrevet 16. september 2020 #4 Skrevet 16. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har hatt sex 5-7 ganger i uka i tre år nå, men jeg merker at sexlysta dabber av for min del. Jeg syns jo at det er digg, men at det krever mer enn det gir om det gir mening? Jeg har fortsatt sex med han like ofte, men det er noe jeg egentlig ikke ønsker.. Jeg syns det er bedre når vi ligger nakne sammen, holder rundt hverandre, kysser og stryker. Jeg vet ikke hva dette kommer av, jeg har alltid ønsket å ha mye sex med han tidligere! Hva skjer med meg? Hvordan kan jeg fikse dette? Anonymkode: 08474...166 Det går faktisk å "knulle ifra seg" som de fleste sier....man blir mettet, samme sexen, ingen nye ideer, føler seg ikke elsket nok, skulle ønske sexen var bedre... Ting blir ensporet og er ikke noe særlig å glede seg til... Det skjer når man har sex så alt for ofte og når kvaliteten mangler... Jeg fikk tyn og ble sett på som kjedelig sexpartner i en annen tråd, nettopp fordi jeg syntes sexen ble bedre med en dags pause eller to. Det gir bedre kvalitet på sexen, man blir mere sulten og mere oppfinnsom. De dagene man ikke har sex er det viktig å føle at man blir elsket med kos og kyss, og ikke bare for sex...Der tipper jeg de fleste sluntrer unna, og det kan virke avtennende og miste sexlysten... Jeg ser du TS har hatt en tøff start, men kanskje heller ikke så unormalt, ungutter er som regel egoistiske og har null peiling på seksualitet og ikke forstår seg på jenter...og det med å kommunisere... Men tilslutt fant du en som du klaffet seksuelt med, men som desverre slutrer unna det viktigste i et forhold. Kyss og kos forfølger oss så lenge vi lever, den kan sammenlignes som drivstoffet i en motor, den gir oss energi nok for å holde hjulene i gang... vi kan heller ikke gi gass hele tiden, fordi da går vi tom for drivstoff...og kjærligheten er vedlikeholdet på motoren... Men uten den drivstoffet stopper moteren bare, og vi kommer ingen vei❤️ Dere må snakke sammen, fortell han dette med å gi full gass uten vedlikehold, og ikke glem å ta en pause for å fylle på tanken, dere kommer nok langt skal du se😉 1
Gjest Bamse20 Skrevet 16. september 2020 #5 Skrevet 16. september 2020 svaret er veldig enkelt ta dette eksempelet: Spiser du samme maten flere ganger daglig, flere ganger i uken, flere ganger i måndten, eller mere per dag, så går du LEI Samme gjelder sexen. Man skal ikke ha sex som et marathon. Man skal nyte sexen. Ha sex 1-2 ganger i uken, så venter du en uke, og så gjør du det igjen. Lysta forsvinner ikke, du vil ha mere. Dette er det samme med ALT. Du blir å gå lei om du gjør det ofte og mye.
Fioljenta Skrevet 17. september 2020 #6 Skrevet 17. september 2020 Enig med Bamse20. 🙂 For meg har det hjulpet å variere mye. Vi har også tatt pauser bare for å vekke lysten. Men, 5-7 ganger i uken er ganske ofte. I alle fall over tid. Så kanskje roe litt ned? Fokusere mer på kvalitet enn kvantitet, kanskje? 2
Geojak Skrevet 17. september 2020 #7 Skrevet 17. september 2020 Henger meg på de andre kommentarene her, ta en pause. Snakk sammen og avtal at dere kan kose, men stoppe før det blir sex. ha sex-frie perioder, dere dere kan kose kysse og klappe. Ved å avtale de sex frie dagene, vil dere (du) ikke føle press på at kosen må ende med sex. Som Bamse20 sier, for mye av det samme hver dag gjør at du går lei, ta pauser, og som Fioljenta sier varier mye. Ser det på meg selv, vi har ikke sex så ofte, og innimellom blir det veldig "likt" fra gang til gang, det gjør at tenningen blir litt borte, men om vi forsøker noe nytt, er det straks litt mer tenning og spenning.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #8 Skrevet 17. september 2020 Tusen takk for svar! Jeg får snakke litt med han om det. Vi har nå gått fire dager uten og lysten har inne kommet.. vi er veldig flinke til å kose, kysse, klemme og ta på hverandre utenom, så det ligger ikke i lite nærhet i hverdagen. Anonymkode: 08474...166
Geojak Skrevet 18. september 2020 #9 Skrevet 18. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Jeg får snakke litt med han om det. Vi har nå gått fire dager uten og lysten har inne kommet.. vi er veldig flinke til å kose, kysse, klemme og ta på hverandre utenom, så det ligger ikke i lite nærhet i hverdagen. Anonymkode: 08474...166 Er nok lurt med pauser, og ikke fortvil om lysten ikke kommer med en gang. Har du spist samme rett til middag hver dag i et helt år, tar det litt tid før du får lyst på det samme igjen. Sjekk litt om det finnes en måte å variere på (som @Fioljenta har linket til over her), kanskje kna dere sammen fantasere/snakke om å forsøke noe nytt, ofte kan en slik samtale føre til at lysten kommer krypende, fordi dere snakker om noe nytt og spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå