Gå til innhold

Briller fra extra optical

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt briller fra dem?

hvordan var det å tilpasse brillene selv?

tenker å kjøpe fra dem, men er redd for å skade brillene når man skal tilpasse (bøye på stengene) 

har synsam i byen min. Vil dere anbefale å reise dit i stede? Hvordan er pris nivået hos dem? På nettsidene er det lite utvalg av innfatninger.

Anonymkode: 18d72...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk til synsam i sommer og fikk meg briller til abbonement, da jeg betaler hver måned for brillene, og inkludert 1 års sjekk av øynene, skifte av glass hvis synet forandrer seg, forsikring på brillene, du kan skifte ut et par innfatninger 1 gang i året. jeg har 3 par briller, 1 par solbriller og 2 vanlige briller. Da jeg er nærsynt og har kjeve hornhinner må jeg ha briller på meg hele tiden. Anbefaler synsam rett og slett for å abbonere på briller og linser. Jeg betaler 315 kr hver måned for mine briller og alt inkludert.

Anonymkode: 58396...288

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk til synsam i sommer og fikk meg briller til abbonement, da jeg betaler hver måned for brillene, og inkludert 1 års sjekk av øynene, skifte av glass hvis synet forandrer seg, forsikring på brillene, du kan skifte ut et par innfatninger 1 gang i året. jeg har 3 par briller, 1 par solbriller og 2 vanlige briller. Da jeg er nærsynt og har kjeve hornhinner må jeg ha briller på meg hele tiden. Anbefaler synsam rett og slett for å abbonere på briller og linser. Jeg betaler 315 kr hver måned for mine briller og alt inkludert.

Anonymkode: 58396...288

Har synsam større utvalg av briller i butikk enn på nettsiden?

Skrevet

Har tre par briller fra extraoptical og kvaliteten er helt grei. Ikke noe problem å bøye til brillene. 

Skrevet
Akkurat nå, Ulven skrev:

Har tre par briller fra extraoptical og kvaliteten er helt grei. Ikke noe problem å bøye til brillene. 

Jeg fant fine briller i plastikk med dem tynneste glassene og filter som fjerner blåttlys. Og alt kom på 2500kr og det er jo kjempe billig.

og dem selger jo kjente designer merker på extra optical

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...