Gjest Violetta Skrevet 22. juli 2005 #1 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg er plaget med tette bihuler om våren og sommeren, og bruker da nesespray så jeg unngår bihulebetennelse. Dette har sammenheng med allergi, men allergimedisinene mine hjelper ikke mot dette problemet. Er det noen som har et godt råd? Nesespray er jo ikke bra å bruke for mye av da, men når valget står mellom det og konstant hodepine er valge lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 23. juli 2005 #2 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Jeg har også vært mye plaget med bihulene. Men jeg bruker et nesehorn som jeg kjøpte på apoteket og da har jeg blitt kvitt problemet. Nesehornet fylles med saltvann og skyller bihulene. Med en gang jeg kjenner at det begynner å tette seg i bihulene, finner jeg fram nesehornet. Jeg brukte også alt for mye nesedråper for å slippe å gå med vondt i hodet. Nå slipper jeg heldigvis det. Endret 23. juli 2005 av Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 24. juli 2005 #3 Del Skrevet 24. juli 2005 Heter det virkelig nesehorn? Trodde det var et dyr jeg... Men ok, får gå på apoteket og forklare hva jeg skal ha. Må man kjøpe saltvannet også, eller kan man lage det til selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 24. juli 2005 #4 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ja, det heter nesehorn. Jeg lager saltvannet selv. Da bruker jeg bare passe varmt vann fra kranen og tar i en teskje med vanlig salt. Du kan også koke opp vann og salt. Det er sikkert enda bedre men det har sjelden jeg tålmodighet til. Det har fungert helt flott med temperert vann fra kranen. Det følger forøvrig med bruksanvisning til nesehornet. Endret 24. juli 2005 av Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå