AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Hei, Fikk noen rare utslett på kinna i juni som ikke går bort... Tenkte først det var reaksjon på ny krem, men går ikke bort. Tenkte deretter at det muligens skyldes antibac.. Knør meg i ansiktet.. Noen som har hatt lignende? La ved bilder Anonymkode: 93ed1...44e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 Har du hatt det siden juni og ikke vært på apotek eller lege? 🤔 Anonymkode: 4a75b...07b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Skrevet 16. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt det siden juni og ikke vært på apotek eller lege? 🤔 Anonymkode: 4a75b...07b Nei, har ikke gjort vondt eller noe og har følt det ble litt bedre så ille igjen Anonymkode: 93ed1...44e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #4 Skrevet 16. september 2020 Har du forsøkt noen nye produkter? Det kan se ut som perioral dermatitt, men det kan og være sopp. Hvis du har en Canesten-krem liggende så kan du forsøke å smøre på det, for å se om det blir noe bedre. Anonymkode: fdc26...e37
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #5 Skrevet 16. september 2020 Atopisk eksem? Jeg får lignende utslett her og der (mest flekkvis på overarmene). Fikk det nå i voksen alder, såvidt jeg vet. Mine to barn har det også. Små, flekkvise utslett hos oss alle. Anonymkode: 4e950...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå