AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Nå må jeg ty til råd her, for jeg begynner seriøst å lure på hva slags signaler jeg i underbevisstheten sender ut. Nå har 4 gifte menn prøvd seg på meg nylig. Jeg er en normal kvinne. Høy, slank, blondt hår, kler meg helt vanlig, ikke utfordrende, ikke er jeg oversminket heller, som typisk mange er idag. Er kanskje typisk «The girl next door» alltid fått høre at jeg ser så snill og uskyldig ut. Jeg vil si jeg har gode verdier, ikke er jeg flørtete i samtale med menn, og vil tro jeg oppfører meg avslappet. Så hva er det ved meg som for gifte menn eller menn i forhold til p tro at jeg ønsker en intim relasjon med dem? Jeg skulle ikke saget noe om jeg sto der i skinntights og åletrang topp, med stor utringning, og bøy meg fram, men det er jo snarere tvert imot. Så dere menn, som er gifte og prøver sjekke opp ei annen dame enn hun du er gift med, hva ser dere etter? Jeg vil gjerne vite, så jeg kanskje kan endre det. Anonymkode: 28de9...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå