AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Har en stor potte med 4 urter i. Har også en balkongkasse med 3 ulike varianter av mynte. Hvordan skal jeg la disse overvintre? Er vel også for sent å dele opp og sette i urtepotter inne? Anonymkode: efa84...540
Mhmjadda Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 Klimasone? Hvilke urter? Mynte overlever omtrent alt, så den kan sikkert stå der den er. 1
Rumle Skrevet 16. september 2020 #3 Skrevet 16. september 2020 Tror det skal gå fint å plante dem om nå? Og mynten klarer seg nok ute, ja. Hvor i landet bor du?
Belima Skrevet 16. september 2020 #4 Skrevet 16. september 2020 Noe du kan få nytte av her: https://www.kilden.info/2014/03/24/10-urter-du-lett-dyrker-selv-ute-inne/
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #5 Skrevet 16. september 2020 16 minutter siden, Mhmjadda skrev: Klimasone? Hvilke urter? Mynte overlever omtrent alt, så den kan sikkert stå der den er. Oregano, mynte, rosmarin, timian, persille. 14 minutter siden, Rumle skrev: Tror det skal gå fint å plante dem om nå? Og mynten klarer seg nok ute, ja. Hvor i landet bor du? Bergen Anonymkode: efa84...540
Rumle Skrevet 16. september 2020 #6 Skrevet 16. september 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oregano, mynte, rosmarin, timian, persille. Bergen Anonymkode: efa84...540 Da burde det i alle fall gå fint. Jeg har hatt en del urter stående ute de siste vintrene selv, men har da gamblet på at det ikke blir veldig kaldt og latt de stå sånn noenlunde lunt. Noen har dødd, men det er jo da lett å bytte akkurat den ene på våren Persille, mynte og rosmarin pleier å klare seg godt her hos meg. Endret 16. september 2020 av Rumle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå