AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Tittelen sier vel det meste, er dere fornøyd med familielivet? Savner dere tiden dere kunne gjøre hva som helst når som helst uten å måtte planlegge ned barnevakt og ta hensyn til andre aktiviteter som følger med? Har dere travle dager? Liker dere tempoet? Skulle dere ønske dere hadde mer tid til å slappe av? Ble det annerledes enn dere hadde sett for dere? Anonymkode: 974bb...b8f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 Det ble helt annerledes enn jeg hadde sett for meg å ha baby. Wow! Bare... wow! Det var heftig. Men nå som jeg har en fireåring kan jeg si at fra 2 årsalderen var det akkurat slik jeg hadde sett for meg. Babytiden var ikke det jeg hadde sett for meg. Mye tøffere enn jeg trodde. Vi har ingen avlastning eller barnevakt, og jeg kan med hånden på hjertet si at det går helt fint. Så fint at jeg ønsker meg et barn til! Jeg skulle ikke ønske meg tilbake til tiden før barn, men det hender jeg har øyeblikk der jeg savner friheten. Disse øyeblikkene er korte og med lange mellomrom, så det går helt fint. For det meste er jeg utrolig glad for det livet med barn 🙂 Anonymkode: af1ff...351 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Skrevet 16. september 2020 Det ble veldig annerledes ettersom mannen svikta. Så jeg er alene, og det synes jeg er slitsomt. Har ingen avlastning, og tenker mye på at hvis jeg visste at jeg måtte takle alt alene, så hadde jeg nok valgt bort barn. Mulig det forandrer seg, gutten min er bare 1,5 år, så når han blir mer selvstendig og ikke skal trasse og nekte alt hele tiden, så håper jeg at jeg får det litt mer stabilt. Anonymkode: 60a87...772 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #4 Skrevet 16. september 2020 Helt som jeg hadde sett for meg. Elsler det. Det er én ting jeg savner og det er å kunne være syk når jeg er syk. At jeg kan ligge på et mørkt, kjølig rom og konsentrere meg om meg selv når jeg f.eks har migrene. Anonymkode: caf1f...38e 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #5 Skrevet 16. september 2020 Hadde familie men måtte jobbe mye for å stable firma på beina . Skulle tjene mye penger for familien min og hadde en dyr kone . Endte med kona var utro mens jeg var på jobb så nå sitter jeg alene rik men hadde gitt alt bort for en god familie . Savner det veldig . Anonymkode: 132cf...fc0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #6 Skrevet 16. september 2020 Har en på 1,5 år. Mye finere enn jeg hadde trodd 😊💙 Anonymkode: 4233f...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #7 Skrevet 16. september 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde familie men måtte jobbe mye for å stable firma på beina . Skulle tjene mye penger for familien min og hadde en dyr kone . Endte med kona var utro mens jeg var på jobb så nå sitter jeg alene rik men hadde gitt alt bort for en god familie . Savner det veldig . Anonymkode: 132cf...fc0 Sånn kan det gå når du kjøper deg kone gitt 😂 Anonymkode: cd509...5a3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #8 Skrevet 16. september 2020 Ja, stort sett. Det er dager som er ille, som i dag da babyen er småsyk og jeg har båret han hele dagen, og 3 åringen er dritsur (for det var jo helt feil at jeg hentet henne tidligere i barnehagen🙄). men stort sett har vi gode dager. Jeg føler liksom ikke alternativet til dette ville være å leve «fri og frank» med mase spennende hobbyer og rikt sosialt liv. Jeg kjenner ingen venner som ikke har barn lenger, og jeg ser for meg at livet mitt hadde vært ganske trist og ensomt uten familien. Anonymkode: 23c44...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #9 Skrevet 16. september 2020 Jeg synes det går ganske fint! Det er selvsagt travelt med to barn når vi jobber 100% begge to, så det er ikke mye tid til seg selv. Men det er jeg innforstått med og kan lett aksepterte. Det er også mye god underholdning i barn og dagene flyr. Alle familier har sine doser med barn som der-alt-er-galt-dager, og testing av grenser. Noen perioder er tøffere enn andre. Det er likevel gøy som forelder å se at barna utvikler seg, alt de lærer og hvor glade barn kan bli av den minste ting. Så jeg har det egentlig fint som en småbarnsfamilie, selv om det enkelte dager hadde fristet med en skikkelig pust i bakken😁 Anonymkode: e99e7...1f5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #10 Skrevet 16. september 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn kan det gå når du kjøper deg kone gitt 😂 Anonymkode: cd509...5a3 Kona ble ikke kjøpt . Ho ble derimot vandt til dyre vaner og forventet mye . Møtte hun da jeg var student og blakk . Så nei Anonymkode: 132cf...fc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå