Gå til innhold

Baby spiser veldig varierende mengde mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby er 6 mndr og har nok alltid vært av de mer småsoiste (men vokser godt likevel). Men det varierer veldig hvor mye hn spuser, båse av melk og fast føde. Er det vanlig? Noen ganger varierer det fra dag til dag, andre ganger varer det flere dager. 

Anonymkode: 8d461...4f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Økedøgn?

Anonymkode: ed2d2...7df

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Økedøgn?

Anonymkode: ed2d2...7df

Har de fortsatt det når de begynner med fast føde? Og har de også andre døgn hvor de spiser veldig lite? 

Anonymkode: 8d461...4f5

Skrevet

Jeg tror i hvert fall vår gjør det, selv om jeg ikke har helt oversikt over hva hun får i seg av melk. Det er i hvert fall dager hvor hun bare snur seg unna og nesten ikke spiser noe fast føde, og også slipper taket raskt og viser lite interesse for å ammes (og mye interesse for alt annet i rommet). Storesøsteren på to har også alltid hatt spiseperioder og perioder hvor hun er veldig småspist. 

Anonymkode: 88410...d0c

Skrevet

Ja vår er sånn :) Fikk beskjed at det er normalt (så fremt allmenntilstand ellers er god)

Skrevet

Så lenge barnet går opp i vekt så ville jeg ikke vært bekymret, de regulerer godt selv. Skulle du bekymre deg over vekten så får du tilby ekstra næringsrik mat når barnet først spiser. 

Kan jo også være matlei? Å få den samme grøten og samme pålegget hver dag er kjedelig. 

Anonymkode: 609e8...559

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...