AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Del Skrevet 16. september 2020 Vi skal male en eller to kontrastfarger i en grønnfarge. Har du tips til en fin farge fra jotun? Evt kan du gjerne tipse om noe annet enn grønt fra jotun dersom du har en kontrastvegg du er veldig fornøyd med Anonymkode: 900ce...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Del Skrevet 16. september 2020 Antique green Anonymkode: 715b1...05a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 16. september 2020 #3 Del Skrevet 16. september 2020 Vesentlig å få med hva dere allerede har på veggen. Om hvilken farge dere har på lister og i tak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #4 Del Skrevet 16. september 2020 hva slags type gulv har dere? Det er noe av det viktigste å ta hensyn til, siden gulv er en stor flate. Her har jeg mye gult i gulvet og det måtte jeg ta hensyn til. Har dere eggehvit eller klassisk hvit på lister/karmer? Ikke alle grønnfarger går til eggehvit. Hvilke farger har dere på møblene i rommet? Og hva slags type møbler. Har dere klassisk ekslusiv stil f.eks eller en mer avslappet stil? Ta alt dette i betraktning når dere velger farge. Hva slags følelse vil dere ha i rommet, en rolig grønnfarge eller en grønnfarge som er mer sprek? Er det soverom synes jeg både mørke og lyse grønnfarger er fint. Anonymkode: 33a19...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #5 Del Skrevet 16. september 2020 Antique green. Anonymkode: e6e2c...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #6 Del Skrevet 16. september 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Antique green. Anonymkode: e6e2c...86a Fin men ville ikke valgt den, virker som om utrolig mange går for den. Samme som at alle gikk for den populære mintfargen jeg ikke husker navnet på. Og Balanse. Anonymkode: 33a19...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #7 Del Skrevet 16. september 2020 Minty breeze som nevnes over. Den er fin og lett å like. Anonymkode: 948aa...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 17. september 2020 #8 Del Skrevet 17. september 2020 Treasure da? Den er rolig grønn/gråish. Ikke så grønn som antique Green. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #9 Del Skrevet 17. september 2020 Evening Green? Kommer jo litt an på hvilken farge de andre veggene har. Anonymkode: 7ff95...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prebs Skrevet 17. september 2020 #10 Del Skrevet 17. september 2020 8546 Local Green, falt pladask for denne slik at stafasjevegg ble omgjort til å dekke hele rommet. Gult i denne, skikkelig flott når den kommer på veggen. Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #11 Del Skrevet 17. september 2020 Dark teal eller fusion Anonymkode: a4f50...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. september 2020 #12 Del Skrevet 17. september 2020 Akkurat nå, Prebs skrev: 8546 Local Green, falt pladask for denne slik at stafasjevegg ble omgjort til å dekke hele rommet. Gult i denne, skikkelig flott når den kommer på veggen. Anbefales!! Mot brune og gule toner er denne nydelig! Ikke så mørk at den tar alt lyset, men likevel mørk nok til å være litt "spennende". Etter min mening er for øvrig Minty Breeze og Treasure ganske intetsigende farger. Til og med venterommet hos legen min, som var malt i Minty Breeze, er malt om nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basi Skrevet 17. september 2020 #13 Del Skrevet 17. september 2020 Vi har free spirit. Blågrønn tone som vi er fornøyd med. men kommer jo an på hjemmet deres om den passer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prebs Skrevet 17. september 2020 #14 Del Skrevet 17. september 2020 Local Green sammen med 1024 Tidløs er en flott kombinasjon syntes da jeg!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 17. september 2020 #15 Del Skrevet 17. september 2020 VI har jade med balanse som kontrast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Titania- Skrevet 17. september 2020 #16 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg pleier å få gode tips fra jotun, det er flere hensyn å ta i forhold til andre farger dere har valgt. Du kan spørre om råd på nettsidene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå