Magrat Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Noen som ser på? For en type! Veldig fascinerende hvor karismatiske noen mennesker klarer å være.
Magrat Skrevet 17. september 2020 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2020 https://www.youtube.com/watch?v=apqQLyCxrKQ Kom over en veldig spennende dokumentar om Keith Raniere på Youtube. Vet ikke om de kommer til å ha med dette i serien på Hbo, men det var veldig sjokkerende ting. Vet ikke om jeg får lagt til linken, men videoen heter Keith Raniere NXIVM Cult Leader og er lagt ut av John Aylward og er 1:25:46 lang.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Ja, jeg har sett The Vow nå. Veldig interessant! Det er en til dokumentarserie ute om NXIVM nå som heter Seduced inside the NXIVM cult. Den går mer i detalj om DOS (sex-gruppa), som det egentlig ble fortalt lite om i The Vow. Anonymkode: 461aa...97e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Ja, jeg har sett den også 😊👍 FOR en type 🙈🙈🙈 Skjønner ikke hvordan han fikk det til jeg... Anonymkode: 79f6c...bc9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Og virkelig sjokkerende med hun lesbiske som forsvant 😳 De mener hun var gravid med Keith Anonymkode: 79f6c...bc9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 Min kommentar i sist sette TV-serie-tråden: Først the Vow og så Seduced: Inside the NXIVM Cult. Begge er dokumentarer om NXIVM, sekten til Keith Raniere. Det kom i media igjen nå siden Allison Mack (Chloe Sullivan i Smallville) ble dømt til 3-års fengsel. Hvis man er interessert i emnet bør man se begge dokumentarene, og jeg synes det ble riktig rekkefølge siden The Vow går mer i detalj om de små tingene og forklarer det store bildet av NXIVM bedre. De hadde lite fokus på DOS (sex-gruppa). Og synes The Vow var mye bedre på å fortelle hvordan man kan bli lurt inn i en sekt. Etter første episode tenkte jeg at det var noe de fleste kunne blitt lurt inn i hvis de bare hadde råd til de dyre "kursene". Jeg likte ikke hvordan Allison Mack ble fremstilt som djevelen i Seduced. Alt jeg har sett av henne tidligere virker ikke som noen ond person i det hele tatt. Samtidig som jeg følte at Seduced var mye bedre på å forklare hvordan hjernevaskingen foregikk. Seduced viste neste bare dårlige sider av Keith Raniere, og det fikk oss til å lure på hvordan noen kan være så dumme at de går med på det. Mens The Vow viste mer av de sjarmerende sidene og hele reisen til hvordan man kan ende opp i en sex-sekt. Anonymkode: 461aa...97e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå