AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Jeg er i uke 24 og har enda ikke mage, livmor er fortsatt under navelen, skal den ikke være over nå? Kjenner spark hver dag, men magen syns ikke. Flere som har opplevd? Anonymkode: 40289...de3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 Folk har navlen på ulike steder, ikke alle har den like høyt eller lavt. Folk har også ulik lengde på overkroppen. Så det er nok ingen fasit på nøyaktig hvilken uke livmoren skal over. Det er også ganske normalt at magen tar lang tid før den synes, spesielt om man er førstegangs. Jeg fikk ikke synlig mage før langt ute tyve-tallet på ukene. Jeg har lang overkropp, og babyen lå veldig opp/ned inntil ryggraden. Anonymkode: 8b636...82b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Skrevet 16. september 2020 I mitt første svangerskap fikk jeg ikke synlig mage før i uke 28-29, kunne bruke vanlige jeans ca like lenge. Er lang og hadde mye magemuskler uten at jeg vet hvor mye sistnevnte hadde å si. Ut kom en stor og frisk gutt😊 Anonymkode: cfe0f...2f9
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #4 Skrevet 16. september 2020 Jeg var på kurs i uke 28 med 45 stk kursdeltakere i en uke, og ingen så at jeg var gravid. Helt normalt! Anonymkode: c5d1a...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå