AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Når jeg så dette bildet, slo det meg at jeg har sett det ofte, at kvinner legger hodet sånn veldig til siden i forskjellige situasjoner. Akkurat som på bildet her: Lurer bare litt på hva det betyr når de gjør sånn? Hva tenker de da? Skal vi helst gjøre det samme tilbake? Ps. Jeg har asperger selv og spør kanskje litt dumt, men har det bare sånn at jeg har behov for å forstå uttrykksformer som jeg har problemer å forstå. Så det er bare som et spørsmål om hjelp på en måte. Anonymkode: df801...059 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 Saueflokkmentalitet. Anonymkode: e84a8...d73 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #4 Skrevet 16. september 2020 Mye det samme med bilder av kvinner på solseng. Det ene beinet må løftes litt, slik at det blir en knekk i kneet. Anonymkode: e84a8...d73
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #5 Skrevet 16. september 2020 16 minutter siden, Honey Dew skrev: At hun er glad Takk. Tror jeg har følt av og til at de venter noe av deg når du gjør sånn, at du bør reagere med noe som passer til det. Kvinner får meg til å føle meg som en idiot ofte, når jeg blir forfjamset og ikke helt vet hvordan jeg skal respondere. Anonymkode: df801...059
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #6 Skrevet 16. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk. Tror jeg har følt av og til at de venter noe av deg når du gjør sånn, at du bør reagere med noe som passer til det. Kvinner får meg til å føle meg som en idiot ofte, når jeg blir forfjamset og ikke helt vet hvordan jeg skal respondere. Anonymkode: df801...059 Bare smil og si hei. Du trenger ikke mer enn det. Anonymkode: d7419...d48
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #7 Skrevet 16. september 2020 Jeg er kvinne og jeg legger ikke hodet på skakke og smiler når jeg skal tas bilde av. Heller ikke tar jeg kneet opp i en knekk når jeg ligger på en solseng for å se delikat ut. Å legge hodet på skakke er noe som nfluencere begynte å gjøre, fordi da ser man mer yndig ut. Alt dreier seg om å se pen, lekker og deilig ut hele jævla tiden nå. Er glad jeg ikke er tenåring / i 20 årene nå. Anonymkode: ac99a...16e 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #8 Skrevet 16. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og jeg legger ikke hodet på skakke og smiler når jeg skal tas bilde av. Heller ikke tar jeg kneet opp i en knekk når jeg ligger på en solseng for å se delikat ut. Å legge hodet på skakke er noe som nfluencere begynte å gjøre, fordi da ser man mer yndig ut. Alt dreier seg om å se pen, lekker og deilig ut hele jævla tiden nå. Er glad jeg ikke er tenåring / i 20 årene nå. Anonymkode: ac99a...16e Da er du en bra kvinne. Denne kneknekken er noe av det dummeste jeg ser. Anonymkode: e84a8...d73
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #9 Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da er du en bra kvinne. Denne kneknekken er noe av det dummeste jeg ser. Anonymkode: e84a8...d73 Det ser litt dumt ut, ja. Men noe av det dummeste du ser??? Anonymkode: 2a424...bb3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #10 Skrevet 16. september 2020 Kvinner lager mange falske uttrykk på bilder og selfier. Fake posisjoner, rare vinkler osv., alt bare for å se litt bedre ut. Det er som på tinder, menn ser ofte bedre ut enn bildene tilsier, kvinner litt dårligere. Anonymkode: 26ab9...66c
AnonymBruker 42 Skrevet 16. september 2020 #11 Skrevet 16. september 2020 (endret) Kanskje det er litt som med hunder Forvirret, og prøver å se om verden er mer forståelig med et "sidelengs syn" og perspektiv. Eller kanskje de prøver å overføre blod fra den ene hjernehalvdelen til den andre ? Endret 16. september 2020 av Beeblebrox 4
Rumle Skrevet 16. september 2020 #12 Skrevet 16. september 2020 2 minutter siden, Beeblebrox skrev: Kanskje det er litt som med hunder Forvirret, og prøver å se om verden er mer forståelig med et "sidelengs syn" og perspektiv på verden. Eller kanskje de prøver å overføre blod fra den ene hjernehalvdelen til den andre ? Tror du er inne på noe her!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #13 Skrevet 16. september 2020 3 minutter siden, Beeblebrox said: Kanskje det er litt som med hunder Forvirret, og prøver å se om verden er mer forståelig med et "sidelengs syn" og perspektiv på verden. Eller kanskje de prøver å overføre blod fra den ene hjernehalvdelen til den andre ? Hunder gjør det for å høre litt annerledes, kan jo hende kvinner også har det behovet. Anonymkode: 26ab9...66c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #14 Skrevet 16. september 2020 Men det er noe underdanig med det uttrykket der. Hun stiller seg utsatt til? Anonymkode: 2b982...c56
AnonymBruker 42 Skrevet 16. september 2020 #15 Skrevet 16. september 2020 3 minutter siden, Rumle skrev: Tror du er inne på noe her! Ja, jeg er ofte "inne på noen" 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hunder gjør det for å høre litt annerledes, kan jo hende kvinner også har det behovet. Anonymkode: 26ab9...66c JA! Det er godt mulig. Kanskje kan de ha vann i øret eller lignende også 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #16 Skrevet 16. september 2020 Jeg tilter ofte hodet til siden slik hvis jeg er litt usikker, eller er sjenert. Anonymkode: 4a7d8...459
AnonymBruker 42 Skrevet 16. september 2020 #17 Skrevet 16. september 2020 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: spør kanskje litt dumt, men har det bare sånn at jeg har behov for å forstå uttrykksformer Sånn for å ikke fjase, og svare etter beste evne... Synes det var et godt spørsmål, jeg. Kan dessverre ikke gi deg noe fornuftig svar, for jeg kan ikke si å ha lagt merke til det i andre situasjoner enn når folk prøver å uttrykke "overasket", "det høres/virker rart", "forstår ikke", eller "skeptisk" som reaksjon på en påstand, situasjon eller lignende. Noe i den duren, liksom... Kan sikkert "bety" en hel masse annet i ulike situasjoner, men... Bildet du har postet slår meg bare som en påtatt "strike a pose"-greie... På samme måte som truUUUut-munn, og det å suge inn kinnene er/var en greie... Edit : Kan forresten se for meg to damer som ikke liker hverandre spesielt godt dra den gesten der om de ser hverandre på åpen gate før en av dem utbryter - Heeeeeeeeeeiiiiiii!!! Lenge siden sist, azza!!! Endret 16. september 2020 av Beeblebrox 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #18 Skrevet 16. september 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Takk. Tror jeg har følt av og til at de venter noe av deg når du gjør sånn, at du bør reagere med noe som passer til det. Kvinner får meg til å føle meg som en idiot ofte, når jeg blir forfjamset og ikke helt vet hvordan jeg skal respondere. Anonymkode: df801...059 De får meg til å føle meg som en idiot også og jeg har ikke asperger en gang. Helt normalt TS:) Anonymkode: 44961...b44
youcancallmejune Skrevet 16. september 2020 #19 Skrevet 16. september 2020 Hodet på skakke er et tegn på underkastelse. Det fjerner all autoritet og får kvinnene som gjør det til å fremstå som usikre små jenter som vil innynde seg.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #20 Skrevet 16. september 2020 Det, og så tar kvinner seg i ansiktet hele tiden på bilder. Anonymkode: b2909...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå