A.L Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 (endret) . Endret 16. september 2020 av A.L angra publisering, burde vært mulig å slette innlegg
Gjest Lama_Drama Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 Høres helt ok ut. Klart de kunne vasket seg oftere, men dusjing to ganger i uken holder det og. De gror nok ikke over med det første. Alt det andre du nevner er absolutt innenfor, der er du vrang.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Skrevet 16. september 2020 Dette er ikke-saker. Ingen grunn til å lage konflikter over dette. Anonymkode: 3cbd3...4d5 9
solmåneogstjerner Skrevet 16. september 2020 #4 Skrevet 16. september 2020 Holder nok med eksen din her. Melk bør kanskje ikke drikkes til alle tider men det er en fillesak. Hvorfor kan ikke barnet lukke bildøren selv?? Du høres litt hysterisk ut. Beklager. Men om dette er de største problemene så vil jeg si du er heldig med eksen din... 7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #5 Skrevet 16. september 2020 Høres ut som du er grunnen til konflikten. For noen latterlige ting å henge seg opp i! Alle tingene du beskriver at han gjør feil, er helt ok. Nei, det er ikke uhygienisk å bare vaske seg en gan om dagen nedentil. Nei, det er ikke noe problem med melk som tørstedrikk. Og hvorfor skal ikke 4-åringen få lukke bildøren selv? Anonymkode: f6b7e...d2c 6
A.L Skrevet 16. september 2020 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2020 Som sagt, jeg har ikke sagt noe om dette til han. Spør her. Fordi jeg ikke skjønner at man skal lære barn opp til at skal sitte i førersetet (finnes jo elektriske bilder). Og å lukke bildøra selv tenker jeg at det skal voksne gjøre når de er så små fordi barn kan fort klemme seg, skade nabobilen om den glipper eller noe. Jeg er selv vant med at man vasker ansiktet hver dag, men det er kanskje ikke vanlig?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #7 Skrevet 16. september 2020 Håper barnefar, og med det barnet, vinner denne konflikten her. På det du skriver kan det virke som om barnet kan ha det best med å bo fulltid hos far og helgesamvær med deg. Og du, det å støtte opp om barnet og la det utvikle seg er en positiv ting! Anonymkode: 05703...90e 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #8 Skrevet 16. september 2020 Tenker hygienen høres helt ok ut så lenge ikke barna har skitt som ikke blir vasket bort så de får sår hud feks, burde holde fint med vask 1 gang om dagen og mer ved behov (om de har skitnet seg til i lek feks). Jeg tenker det er dumt å lære barn at de får trykke på ting foran i bilen, av sikkerhetshensyn, men en kjempestor sak synes jeg ikke det er. Du får prøve å lære barna at det ikke er lov i din bil, bare i pappas iallfall. En 4åring må vel få lukke døren selv og det er mange verre ting de kunne drukket enn melk Anonymkode: fb3ee...138 1
solmåneogstjerner Skrevet 16. september 2020 #9 Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, A.L skrev: Som sagt, jeg har ikke sagt noe om dette til han. Spør her. Fordi jeg ikke skjønner at man skal lære barn opp til at skal sitte i førersetet (finnes jo elektriske bilder). Og å lukke bildøra selv tenker jeg at det skal voksne gjøre når de er så små fordi barn kan fort klemme seg, skade nabobilen om den glipper eller noe. Jeg er selv vant med at man vasker ansiktet hver dag, men det er kanskje ikke vanlig? Uansett så velger han hvordan han gjør disse tingene hos seg, også velger du hvordan du gjør det hos deg. Så enkelt. 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #10 Skrevet 16. september 2020 Slapp av og glem disse ikke-sakene. Anonymkode: 25f02...08f 1
A.L Skrevet 16. september 2020 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2020 Her snakker vi om bare dusj to ganger i uka, ingen vask utvoer det. 2
solmåneogstjerner Skrevet 16. september 2020 #12 Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, A.L skrev: Her snakker vi om bare dusj to ganger i uka, ingen vask utvoer det. Det er helt ok så lenge de ikke går flere dager med synlig skitt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #13 Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, A.L skrev: Som sagt, jeg har ikke sagt noe om dette til han. Spør her. Fordi jeg ikke skjønner at man skal lære barn opp til at skal sitte i førersetet (finnes jo elektriske bilder). Og å lukke bildøra selv tenker jeg at det skal voksne gjøre når de er så små fordi barn kan fort klemme seg, skade nabobilen om den glipper eller noe. Jeg er selv vant med at man vasker ansiktet hver dag, men det er kanskje ikke vanlig? Unger elske få sitte i førersetet. Late som de kjører bil, det er jo knall. Regner med at far følger med? Lukke døra selv burde de jo gjøre! Det handler om å gi fe kompetanse. Vaske ansiktet hver dag er sikkert fint, men går veldig bra om man ikke gjør det og. Anonymkode: f9c80...460 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #14 Skrevet 16. september 2020 Just now, A.L said: Her snakker vi om bare dusj to ganger i uka, ingen vask utvoer det. Du skrev jo i HL at han vasker i ansiktet om morningen og underliv om kvelden? Er barna skitne må de såklart vaskes men man trenger ikke overvaske barn, det er ikke bra for huden. Anonymkode: fb3ee...138 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #15 Skrevet 16. september 2020 Det med å sitte i førersetet er jeg enig i. Synes barna kan lære at det er «voksenplass». Men jeg er ekstremt opptatt av trafikksikkerhet og har risikovurdering på mye. Alt det andre tenker jeg er helt greit. Anonymkode: bce87...66e 1
Gjest Lama_Drama Skrevet 16. september 2020 #16 Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, A.L skrev: Her snakker vi om bare dusj to ganger i uka, ingen vask utvoer det. Ser de ut som to møkkete krigere?
Silva Pluvialis Skrevet 16. september 2020 #17 Skrevet 16. september 2020 2 minutter siden, A.L skrev: Her snakker vi om bare dusj to ganger i uka, ingen vask utvoer det. Det er helt vanlig at så små barn dusjer to ganger i uka. 3
A.L Skrevet 16. september 2020 Forfatter #18 Skrevet 16. september 2020 Nei, han vasker aldri barna i ansiktet og underlivet. De dusjes to ganger i uka, bare da dem blir vasket. Jeg vasker dem i ansiktet på morgenen og nedentil om kvelden.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #19 Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, A.L skrev: Her snakker vi om bare dusj to ganger i uka, ingen vask utvoer det. Det er helt greit. Samtidig som det skåner huden til barna så lærer ham dem å ikke bli en del av den avsindige vaskemanien som preger mange i dag. Det kommer ikke til å vokse sopp på ungene av den grunn og så lenge de ikke lukter holder 2 ganger i uken i massevis. Anonymkode: cf27f...65e 3
Orchideae Skrevet 16. september 2020 #20 Skrevet 16. september 2020 Jeg tenker at om det gjør at han er en dårlig far er jeg og de aller fleste andre foreldre i verden dårlige foreldre. Kom deg ned av hesten din og ikke lag bråk ut av ikke saker!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå