AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 Det er et lite merke på babyens kinn som oppsto for et par uker siden. Antok at baby har ligget mot noe og har ventet på at det skal gå bort. Nå er det litt varmt og kjennes ut som en stor hard kul inni. Noen som vet? Anonymkode: 9c983...466
GammelKaktus Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 Høres nesten ut som om det er betent, jeg hadde nok tatt et legebesøk, eller iallfall tatt en tur innom helsestasjonen bare for å høre. Litt uvanlig at baby får betente kuler... 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev: Høres nesten ut som om det er betent, jeg hadde nok tatt et legebesøk, eller iallfall tatt en tur innom helsestasjonen bare for å høre. Litt uvanlig at baby får betente kuler... Ja, er bare 2 mnd gammel. Anonymkode: 9c983...466
GammelKaktus Skrevet 16. september 2020 #4 Skrevet 16. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, er bare 2 mnd gammel. Anonymkode: 9c983...466 Ta deg en tur innom helsestasjonen og hør med de erfarne som er der, trenger ikke å være noe spesielt, men da får du iallfall ro i mammahjertet. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #5 Skrevet 16. september 2020 Ville gått til legen for noen uker siden.Når de er så liten.Gå til legen og hør. Kan være noe og kan ikke være noe.Vær på den sikre siden! Anonymkode: 44604...49d 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #6 Skrevet 17. september 2020 Hvorfor har du ikke tatt kontakt med helsesøster eller lege før??? Jeg hadde aldri gått i ukesvis og ventet på at en kul i kinnet til spedbarnet mitt hadde gått bort. Våkn opp, få ut fingeren og søk hjelp i morgen! Anonymkode: 2e2d0...cb5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #7 Skrevet 17. september 2020 På 16.9.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev: Ville gått til legen for noen uker siden.Når de er så liten.Gå til legen og hør. Kan være noe og kan ikke være noe.Vær på den sikre siden! Anonymkode: 44604...49d 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du ikke tatt kontakt med helsesøster eller lege før??? Jeg hadde aldri gått i ukesvis og ventet på at en kul i kinnet til spedbarnet mitt hadde gått bort. Våkn opp, få ut fingeren og søk hjelp i morgen! Anonymkode: 2e2d0...cb5 Ja, påføre en engstelig mor dårlig samvittighet hjelper nok her.. gi dere. Sannsynligvis er dette noe helt uskyldig, men ville sjekket det ut for sikkerhets skyld. Lykke til! Og ikke hør på de over - med små merker er det helt rasjonelt å vente litt og se om de forsvinner av seg selv - for det gjør de jo som oftest. Når det så viser seg at de ikke forsvinner er det greit å få det sjekket, men igjen - du er ikke en dårlig mor fordi du ikke løp til lege eller helsesøster med en gang, små røde merker er ikke så akutte. Anonymkode: 787c7...185 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #8 Skrevet 17. september 2020 Kan det være hemangiom(jordbærflekk)? Det er ganske vanlig og lignet litt på det😊 Anonymkode: 05a2a...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå