Gå til innhold

Amazon prime - noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det anbefales? Får ikke sett eksempler på innhold der uten å bli abonnent 😑

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har. Det er noen serier der som gjør det verdt det for min del. Blant favorittene er The Boys, The Expanse, Man in the High Castle, American gods, Marvellous Mrs. Maisel m.fl. 

Av filmer er det mye gammelt ræl. Det er såpass billig at det ikke er noe i veien for å ha det et par måneder for å prøve det ut. 

Kan forøvrig anbefale nettsiden JustWatch for å finne ut hvilket innhold du finner på ulike strømmetjenester, der kan du også sette filteret til én spesifikk tjeneste og få sett endel av hva de tilbyr. (Kan hende de bommer på enkelte ting hva tilgang i forskjellige land angår, men har ikke opplevd det ofte.)

Anonymkode: 0f054...5a9

• Liker 2
Skrevet

Jeg har det kun for å se This is us 😅 men Prime er så billig, så kan like gjerne ha det liksom

Anonymkode: 23ca3...8c4

Skrevet

Anbefales! 

Anonymkode: dfe7b...e70

Skrevet

Takk 😃

Skrevet

Anbefaler The marvelous Mrs Maisel, Fleabag og Superstore. Good omens er også ganske bra.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men jeg har amerikansk versjon. Helt klart verdt det😊

Skrevet

Jeg abonnerte for å se Good Omens (fantastisk!), men har også kost meg mye med både This is Us, Little Fires Everywhere og Modern Love. 

Kommer nok til å abonnere fremover. 

• Liker 1
Skrevet

The Boys. Fantastisk serie. Antagonisten er nok den slemmeste og mest kvalmende karatkteren jeg har sett på en TV serie. 

Anonymkode: d0e47...7ac

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har det. Kun fordi jeg ville se This is Us :)Har ikke sett så mye annet enda, men ser at de har noen serier jeg kunne tenke meg å se.

Det er ikke bindingstid så om man finner noe interessant så er det egentlig bare å prøve tenker jeg. 

Skrevet
På 16.9.2020 den 21.26, netpuppy skrev:

Jeg abonnerte for å se Good Omens (fantastisk!), men har også kost meg mye med både This is Us, Little Fires Everywhere og Modern Love. 

Kommer nok til å abonnere fremover. 

Elsker Little fires everywhere. Verdt å anbefale videre!

Anonymkode: fc6d8...d60

Skrevet

Vi var ikke fornøyde med Prime og kuttet det ut ganske kjapt. Men jeg ser at de fleste her er fornøyde så prøv det ut, ts :)

Anonymkode: 2cbd2...2f7

Skrevet

Mange bra serier! The good wife, Nashville, The Terror, Jean Claude van Johnson, Seinfeld, osv. Noe film, men vanvittig mange B-filmer. Liker man dem, som jeg, så passer det jo bra.

Anonymkode: 1021c...574

Skrevet

Jeg ser supernatural, misfits og hanna der. Har prøvd å se om det er mer for meg, men synes det er vanskelig å søke der, så jeg kommer nok til å si opp når jeg er ferdig med supernatural :) (om jeg noen gang blir det, haha)

Anonymkode: 71418...a58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...