Gå til innhold

Er det andre som er helt alene uten liv eller jobb ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Då tenker jeg på at du isolerer deg og ikke har venner eller noe særlig kontakt med familie pluss at du ikke får jobb eller nye i det hele tatt? Jeg lurer på om jeg er særdeles unormal.

Anonymkode: 0a0a8...815

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn.

Anonymkode: c9213...2b5

Skrevet

Jeg synes det er for mye styr med å ha for mange venner, jeg har én venn jeg prater ofte med, men vi møtes sjelden siden hun bor på andre siden av Norge. Har god kontakt med familien og har samboer. Har sagt opp jobben for ikke så lenge siden.. Hva med prøve å kontakte/besøke familien litt oftere? 

Skrevet

Jeg er alene uten jobb nå. Har barn og en eks i nærmiljøet.

Anonymkode: 7a4aa...761

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Då tenker jeg på at du isolerer deg og ikke har venner eller noe særlig kontakt med familie pluss at du ikke får jobb eller nye i det hele tatt? Jeg lurer på om jeg er særdeles unormal.

Ja er ufør og med årene mistet alle venner.

Anonymkode: c73ec...9c3

• Liker 1
Skrevet

Er ufør og bor på sykehjem, så jeg småprater innimellom litt med pleierne her, de dagene jeg er i form til det. Orker ikke være ute på fellesområdene. Har besøk av en tante hver jul. 

Anonymkode: 3d27c...781

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ufør og bor på sykehjem, så jeg småprater innimellom litt med pleierne her, de dagene jeg er i form til det. Orker ikke være ute på fellesområdene. Har besøk av en tante hver jul. 

Hvorfor bør du på sykehjem?

Skrevet

Ja, men jeg trives sånn. Andre mennesker vil jeg ha minst mulig med å gjøre.

Anonymkode: 55759...d35

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Og det er min egen feil, samtidig gjør jeg alt jeg kan for å komme meg ut av det for dette er virkelig ikke bra. 

Det hender jeg våkner på natta og får litt panikk når jeg tenker over hvor lenge siden det er jeg har prata med noen, hvor lenge tlf min har lugget stille uten at noen prøver å få tak i meg. Og jeg er bare 30 år gammel. 

Jeg prøver å ordne livet mitt for jeg vil ikke ha det sånn. Jeg vil ikke være alene på julaften i år og mitt mål er å finne noen som jeg kan feire med. 

Anonymkode: 0b846...cfa

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør jeg. Og det er min egen feil, samtidig gjør jeg alt jeg kan for å komme meg ut av det for dette er virkelig ikke bra. 

Det hender jeg våkner på natta og får litt panikk når jeg tenker over hvor lenge siden det er jeg har prata med noen, hvor lenge tlf min har lugget stille uten at noen prøver å få tak i meg. Og jeg er bare 30 år gammel. 

Jeg prøver å ordne livet mitt for jeg vil ikke ha det sånn. Jeg vil ikke være alene på julaften i år og mitt mål er å finne noen som jeg kan feire med. 

Anonymkode: 0b846...cfa

Har du ikke familie? Går det skrått likt som deg bare at jeg har litt familie da som jeg har kontakt med. Ellers er jeg alltid alene og er på en måte ikke vite nå gå ut heller fordi her vet ikke lenger hva jeg skal gjøre på utsiden. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bør du på sykehjem?

Er for syk til å bo alene og kommunen har ikke råd til å gi meg BPA. Må ha hjelp til det meste. Klarer f.eks. ikke løfte en full vannflaske fra nattbordet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...