Gå til innhold

Blir du øyeblikkelig kåt av dirty snap fra en dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at de jeg har sendt dirty bilder og video til, får ståkuk med en gang. Er det normalt uansett hvem det er fra? Eller tenner de på meg? 

Anonymkode: 83c5c...4e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilleggsspørsmål. 
Liker dere menn å få slik? Litt teasing, og også direkte bilder og video av pupper og fitte. Og også litt lek med seg selv. 
Kanskje jeg er gal som sender slik og liker det. Elsker når jeg får snap av ståpikk i retur eller runkevideo. Spesielt hvis han filmer når han kommer. 
Betyr vel at han/de tenker/tenner litt på meg da? 

Skrevet

Vet ikke helt men du er i hvertfall ikke wifeymatriale som brer deg ut slik til flere..

• Liker 1
Skrevet

Camslut

Anonymkode: d8825...03d

Skrevet

🙄

Anonymkode: fd714...432

Skrevet

Nei.

Om jeg hadde kjent dama fra før av og hadde vært venn med henne lenge, så ja.

Men uten om det, nei.

Anonymkode: c938e...832

• Liker 1
Skrevet

Får kanskje en halvfet en, men ikke så mye mere... Jeg liker bedre voksne kvinner som ikke sender og maser om bilder. Men at vi tenner hverandre med med dirty talks, viser at vi bryr oss om hverandre, deler hverdagslig erfaring og sex. Vi trenger ikke en gang å møtes, men heller tanken på å møte hverandre og pirre hverandre. Den søteste musikken kommer som regel frem i savnet av hverandre, og kan i de fleste tilfeller skape et godt vennskap❤️🥰

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg er gal som sender slik og liker det. Elsker når jeg får snap av ståpikk i retur eller runkevideo. Spesielt hvis han filmer når han kommer. 

Ikke gå i den fella gutter, det er et lokkemiddel for at hun lagrer og selger disse videre. Spredningsvarsel!!!

Gjest Paramount
Skrevet

Det er nok ganske normalt at en mann får ståkuk av frekke bilder og videoer. Men det forteller bare at han er en heterofil mann, og at du har en kvinnekropp innenfor normalen.

Skrevet

Nei, igrunnen ikke..

Anonymkode: fb058...ded

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Tilleggsspørsmål. 
Liker dere menn å få slik? Litt teasing, og også direkte bilder og video av pupper og fitte. Og også litt lek med seg selv. 
Betyr vel at han/de tenker/tenner litt på meg da? 

Det å bli teaset med bilder og tekst, for så å se at hun leker med seg selv er jo intet mindre enn utrolig tennende.

Hvorfor skal en mann mislike å få slikt fra noen dem liker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...