Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor handler dere babyklær? Og handler dere bare i nyfødt strl eller handler dere klær for måned 3, 4, 5, 6, osv også så dere har det i hus? 

Anonymkode: 41bfd...ff9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler i kjedebutikkene + Barnas Hus.

Kjøper for det meste 50 og 56. Et og annet i 62 og 68 hvis det er noe jeg syns er fint og som kan være greit å ha til litt senere.

Er jo kjekt å handle etter at baby er født også. Også får man for det meste gaver i 62 og 68.

Anonymkode: f9c1b...b67

• Liker 1
Skrevet

Noen unger hopper glatt over 50 og 56, det gjorde ungen til venninna mi 😅 Min brukte det en god stund da. Jeg handler mye på Lindex, Polarn O.pyret, newbie/KappAhl osv. Er veldig glad i å handle babytøy i utlandet, men det ble det dårlig med i år. Jeg venter nr. 2 nå, så har det meste fra før. Men forrige gang kjøpte jeg inn litt forskjellig i 50-68, og fikk mye i gave i 62-74. 

Anonymkode: 73c47...d01

Skrevet

Mitt råd er å ikke handle noe særlig før barnet blir født. Du vet ikke hvor stort barnet blir, eller hvor fort det vokser. Kjedelig om du har kjøpt masse sommerklær i str 62, og så ender ungen ikke opp med å være stor nok til dem før utpå vinteren, f.eks.. Kjøp etter behov, det er overhodet ikke vits i å ha klær liggende for flere måneder. 

De ulike butikkene har også ulik fasong på klærene, og det er ikke alt som passer til alle. 

Vår gutt kunne ikke bruke noe som helst fra cubus, for der var alle klærene kjempevide. Han var lang og tynn, og alt av bukser var jo dobbelt så stort i livet som det han var. På vårt barn passet klærene fra kaph ahl og lindex best. 

Anonymkode: 21afa...ec1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...