Gjest Spacegirl Skrevet 22. juli 2005 #1 Skrevet 22. juli 2005 Nå har jeg tabbet meg litt ut her. Holder på med å farge håret med henna, og det er første gang jeg gjør dette. Så jeg leste gjennom bruksanvisningen og satte i gang. Jeg hadde ikke hansker tilgjengelig, men det sto ingenting i bruksanvisningen om at fargen setter seg fast og sto heller ingenting om at det var nødvendig med hansker. Så nå er hendene mine, tja, litt knall rød-rosa . Og jeg vasker og vasker men får ikke bort fargen. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få bort fargen på hendene? Pinlig
Dagoberta Skrevet 22. juli 2005 #2 Skrevet 22. juli 2005 Mulig det kan hjelpe litt å ha sitron på, eller myke opp med masse fuktighetskrem en stund, så skrubbe.. Men ellers slites det bort av seg selv i løpet av noen dager Har gjort akkurat det samme en del ganger, man ser ikke særlig tøff ut med oransje hender
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2005 #3 Skrevet 22. juli 2005 Uffda. Aner egentlig ikke, men White Sprit tar jo oljemaling, så hvorfor ikke prøve?
Gjest Spacegirl Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Takk for svar . Trodde jeg var den eneste som hadde gjort dette, men heldigvis ikke .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå