Gå til innhold

Menn; vær så snill å ta på litt hudkrem og lepeomade!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når daten dukker opp knusktørr og gusten i ansiktet og med sprukkene lepper med hudflak stående ut, så innbyr det ikke akkurat til en date nr 2 eller nærkontakt.

Jeg bare sier det.

😩

Anonymkode: a1998...b53

• Liker 19
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når daten dukker opp knusktørr og gusten i ansiktet og med sprukkene lepper med hudflak stående ut, så innbyr det ikke akkurat til en date nr 2 eller nærkontakt.

Jeg bare sier det.

😩

Du får finne en fyr fra Oslo eller noe da. Tror de fleste kvinner helst vil ha menn som ikke sminker seg.

Anonymkode: f5bf3...86f

• Liker 9
Skrevet

Jobber han som murer eller noe? Skulle tro de jobber i støvete (og dermed tørr) luft.

Anonymkode: 59d90...4df

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får finne en fyr fra Oslo eller noe da. Tror de fleste kvinner helst vil ha menn som ikke sminker seg.

Sminker seg... 🙄 er da langt fra sminke å gidde se litt touchable ut

Anonymkode: 16e80...9bf

• Liker 25
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare sier det.

😩

Heller det en duften av hudkrem og leppepomade på en mann. Det innbyr ikke til nærkontakt for min del.

Anonymkode: a64e7...cef

• Liker 4
Skrevet

Jeg bare sier det.

😩

Helt enig! 

Anonymkode: f2a6f...3b6

• Liker 6
Skrevet

Eh nei. Jeg vil ha menn skitne, ruskne og helst i refleksbukse. Hudkrem og leppepomade hadde vært tidenes turnoff.

Anonymkode: 66da1...821

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heller det en duften av hudkrem og leppepomade på en mann. Det innbyr ikke til nærkontakt for min del.

Er du klar over at finnes titalls hudpleieserien til menn? 

Mannen min bruker alltid fuktighetskrem til fjeset etter dusj og barbering. Han dufter rent og godt og ser smashing ut. 

Anonymkode: f2a6f...3b6

• Liker 11
Skrevet

Hvis du som kvinne går på date med Jan Thomas så blir du nok skuffet. 

Anonymkode: 8d867...d21

• Liker 4
Skrevet

Min erfaring er at de fleste kvinner er mest interessert i menn som har god hygiene og faktisk tar vare på seg selv. Det at du mener fuktighetskrem og leppepomade er sminke sier vel sitt.. 

• Liker 22
Skrevet

Enig! Samboeren min bruker samme fuktighetskrem i ansiktet som meg, den lukter ingenting. Evner til og med å smøre leppene sine dersom de blir tørre, den lukter heller ingenting.

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det slags produkter du bruker som lukter så mye? Anbefaler deg å slutte. Det finnes mye bra parfymefritt på markedet.

Anonymkode: d40c2...85e

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei. Jeg vil ha menn skitne, ruskne og helst i refleksbukse. Hudkrem og leppepomade hadde vært tidenes turnoff.

Du ønsker kanskje ikke at de pusser tennene heller du da. Det er bare snakk om hygiene og å ta litt vare på seg selv, ikke la alt forfalle. 

• Liker 9
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bare sier det.

😩

🙏 

flott at du sier det. Min erfaring på singelmarknedet er at norske menn er generelt dårlige på hudpleie. 

Kjæresten min bruker Nivea krem på hele kroppen etter hver dusj, After shave balsam. Og Leppomade. Han lukter fantastisk mannlig av After shaven og av Parfymen han bruker. Han er en skikkelig manne- mann og disse tingene gjør han ikke mer femi.  

Anonymkode: 894cb...8c1

• Liker 5
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

😂😂😂 🤢💩👷🏼‍♂️

men mann som kommer rett ut fra arbeid i skogen med flanellskjorte og brede skuldrer, skitten i ansiktet og arbeidsverktøy i hendene, trøtt og slitt men fortsatt sterk som en okse me den sterk os av svette og furu. Det fungerer helt Ok. 👍🏽 Men det blir ikke noen kos før han har tatt en dusj og er myk og go.  

Anonymkode: 894cb...8c1

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ønsker kanskje ikke at de pusser tennene heller du da. Det er bare snakk om hygiene og å ta litt vare på seg selv, ikke la alt forfalle. 

Det er da forskjell på god hygiene og å pynte seg ;) En mann som luktet hudkrem kunne jeg aldri ligget med. 

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Takk og lov for at samboeren min ikke er redd for å ta vare på huden sin! Tørre og sprukne lepper kysser jeg ikke, å flassete ansikt er grusomt. Tror flere menn hadde blitt mer tiltrekkende med en gang hadde de bare giddet å bry seg om huden sin. Det finnes mange kremer som er uten lukt, den jeg bruker feks. Vi omgir oss med så mye parfyme fra før så det å ha parfymert krem er unødvendig. 

Anonymkode: cb350...2b2

• Liker 5
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Fuktighetskrem og lypsyl er ikke sminke da 😂

Anonymkode: 7ad2c...1cf

• Liker 9
Skrevet

Og klipp neglene korte!

• Liker 12
Skrevet

Hvilken hudkrem bør man bruke da?

Anonymkode: 405f6...eff

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken hudkrem bør man bruke da?

Anonymkode: 405f6...eff

Cerave lotion er veldig bra og helt uten parfyme og lukt. Den er nøytral men effektiv. Den er også rimelig, kan kjøpes på Vitus apotek bl.a.

Hvit og blå beholdning på pumpeflaske.

Og blå og hvit Lypsyl for eksempel. Eller den grønne for de vågale😉

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...