Gå til innhold

Spurte etter kleenex på Rema og ekspeditøren rygget unna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på Rema isted og lette etter Kleenex fordi jeg har rennende nese, og det har jeg hatt i åresvis og har ingenting med forkjølelse eller Corona gjøre. 

Spurte en ung ekspeditør om de hadde Kleenex og da sto jeg ca 1 meter fra henne. Hun sperret opp øynene, rykket bakover og så på meg med et stresset blikk. 

Så spurte hun en kollega om de hadde Kleenex, og kollegaen så også på meg med det samme stressede blikket.

Plutselig gikk det opp for meg at det kanskje ikke var det lureste å spørre om, og gikk ut.. 😏

Anonymkode: e7c17...f74

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Corona- times😅 

Anonymkode: 76fd9...b15

• Liker 9
Skrevet

Løgn og fanteri. 

Anonymkode: 2c187...91e

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Løgn og fanteri. 

Anonymkode: 2c187...91e

Nei det er det ikke. Hvorfor skulle jeg lyve om dette? 🤔 

Ts 

• Liker 4
Skrevet

De har ikke Kleenex på Rema, kun Lambi og billiggreier fra Rema. Norgesgruppen og Coop har Kleenex. Hilsen også rennende nese året rundt. 

Anonymkode: c6943...0c0

• Liker 1
Skrevet

De trodde sikkert du skulle hjem og runke 🤣

Anonymkode: fc0a1...002

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har ikke Kleenex på Rema, kun Lambi og billiggreier fra Rema. Norgesgruppen og Coop har Kleenex. Hilsen også rennende nese året rundt. 

Anonymkode: c6943...0c0

Hun jenten jeg spurte visste ikke om de hadde Kleenex for hun hadde ikke sett det i hyllen, derfor spurte hun kollegaen sin som heller ikke var sikker.

Siden det ikke var noe i hyllen, trodde hun ikke at de hadde det, eller så var de utsolgt. 

Jeg tror de var skoleelever som hadde ekstrajobb, for de var ganske unge. 

Ts

Skrevet

Si at du skal i begravelse neste gang😉

Anonymkode: c2b29...8fc

• Liker 1
Skrevet

"Rennende nese" 😏.

Bare å si hva du egentlig skal bruke de til, men da blir vel tråden flyttet til sexforumet.

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 33323...3f7

• Opprett ny...