AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Jeg handlet på Ikea på Åsane i forgårs. Nå leser jeg i avisen at en ansatt har testet positivt. Det står ingenting om hva slags ansatt, om det var noen i utstillingene, kassen, kafeteriaen eller bare noen på lageret... Kommer jeg til å bli oppringt av kommunen? Skal jeg gå i selvpålagt karantene selv om jeg ikke hører noe? Jeg tror jeg kan ha mulighet til hjemmekontor, men får ikke avklart det før i morgen. Anonymkode: 7f1e5...875
solmåneogstjerner Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Smittesporerne vet vel ikke at du var der? Det er f eks ikke slik at de sjekker alle som brukte kortet der eller noe slikt. Så nei, du blir ikke oppringt.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 I avisen står det bare at en ansatt er smittet, ikke hva kunder skal gjøre. Når det har vært smitte på treningsstudio har jo alle som var innom måttet i karantene. Keg får vel ingen telefon, nei, tenkte kanskje de kunne se at jeg hadde betalt med kort der og parkert med bilen som er registrert på meg. Anonymkode: 7f1e5...875
Gåsemor Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 Den ansatte hadde gått hjem før varehuset åpnet, og kunder anses derfor ikke som nærkontakter slik jeg forstår det. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: I avisen står det bare at en ansatt er smittet, ikke hva kunder skal gjøre. Når det har vært smitte på treningsstudio har jo alle som var innom måttet i karantene. Keg får vel ingen telefon, nei, tenkte kanskje de kunne se at jeg hadde betalt med kort der og parkert med bilen som er registrert på meg. Anonymkode: 7f1e5...875 Dette stemmer ikke... på mitt treningssenter var det en kunde som fikk påvist smitte. Vi andre kundene måtte ikke i karantene. Anonymkode: 1ebd1...e64
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 Kommer du til å bli oppringt?? Det er tusenvis av kunder innom Ikea daglig, tror du virkelig de har identiteten på aller kundene som er innom?? Aaaah, hysterisk morsomt. 😆 Anonymkode: 84b41...22c 1
Anbefalte innlegg