Gå til innhold

Handlet på Ikea Åsane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handlet på Ikea på Åsane i forgårs. Nå leser jeg i avisen at en ansatt har testet positivt. Det står ingenting om hva slags ansatt, om det var noen i utstillingene, kassen, kafeteriaen eller bare noen på lageret...

Kommer jeg til å bli oppringt av kommunen? Skal jeg gå i selvpålagt karantene selv om jeg ikke hører noe? Jeg tror jeg kan ha mulighet til hjemmekontor, men får ikke avklart det før i morgen. 

Anonymkode: 7f1e5...875

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smittesporerne vet vel ikke at du var der? Det er f eks ikke slik at de sjekker alle som brukte kortet der eller noe slikt. Så nei, du blir ikke oppringt. 

Skrevet

I avisen står det bare at en ansatt er smittet, ikke hva kunder skal gjøre. Når det har vært smitte på treningsstudio har jo alle som var innom måttet i karantene. Keg får vel ingen telefon, nei, tenkte kanskje de kunne se at jeg hadde betalt med kort der og parkert med bilen som er registrert på meg. 

Skrevet

Den ansatte hadde gått hjem før varehuset åpnet, og kunder anses derfor ikke som nærkontakter slik jeg forstår det. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I avisen står det bare at en ansatt er smittet, ikke hva kunder skal gjøre. Når det har vært smitte på treningsstudio har jo alle som var innom måttet i karantene. Keg får vel ingen telefon, nei, tenkte kanskje de kunne se at jeg hadde betalt med kort der og parkert med bilen som er registrert på meg. 

Dette stemmer ikke... på mitt treningssenter var det en kunde som fikk påvist smitte. Vi andre kundene måtte ikke i karantene. 

Anonymkode: 1ebd1...e64

Skrevet

Kommer du til å bli oppringt??   Det er tusenvis av kunder innom Ikea daglig, tror du virkelig de har identiteten på aller kundene som er innom??   Aaaah, hysterisk morsomt. 😆

Anonymkode: 84b41...22c

• Liker 1
  • Opprett ny...