AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Jeg har opprettet en snapkonto jeg ønsker å holde hemmelig. Jeg har endret alle personverninstillingene så hemmelig som det blir, men likevel får jeg STADIG varsel om at en eller annen random har lagt meg til. Så kontoen er jo tydeligvis ennå synlig. Er det mulig å få fjernet den på noe vis fra offentligheten? Anonymkode: feb85...f74
Matas Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Slå av "Se meg i Legg til raskt" og sett opp at bare venner kan kontakte deg i "Kontakt meg". Begge deler ligger i innstillinger, ellers er det vel ikke så mye annet en kan gjøre tror jeg/som jeg vet om.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 24 minutter siden, Matas skrev: Slå av "Se meg i Legg til raskt" og sett opp at bare venner kan kontakte deg i "Kontakt meg". Begge deler ligger i innstillinger, ellers er det vel ikke så mye annet en kan gjøre tror jeg/som jeg vet om. Har gjort begge deler men det er fortsatt folk som legger meg til å hytt og dynevær 🙄 Anonymkode: feb85...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå