Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har akk blitt gravid med mitt ande barn. 

Jeg lurer på om dere som har barn kan fortelle meg hvilke baby ting som dere hadde mest bruk for/satte pris på. Og ting dere vil anbefale? 

Jeg følte at sist gang så kjøpte jeg alt for mye jeg egentlig aldri fikk bruk for, og i etter tid har jeg funnet ting jeg skulle ønske jeg visste om da jeg var gravid. 

Som for eksempel, ammepute, stellematte, gulpeklut, swaddle, baby nest osv... 

Setter pris på svar😄💗

Endret av Erosrose
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke lært noe fra første gang, da? 

Anonymkode: 29f6a...252

Skrevet

Jeg kunne IKKE klart meg uten: 

- Vippestol, bæresele, vogn og stellematte! 

Kunne FINT klart oss uten barneseng (det første året), babynest, stellebord, ammepumpe, babysitter, såper og kremer i alle varianter... Guri land så mye penger vi brukte på ting som aldri ble brukt! Det enkle er jaggu ofte det beste ;) 

Anonymkode: bc4e1...f89

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke lært noe fra første gang, da? 

Anonymkode: 29f6a...252

Om du ikke har noe positivt å komme med så kan du la vær. 

Jeg lærte masse, men jeg har da ikke prøvd alt av utstyr der ute. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne IKKE klart meg uten: 

- Vippestol, bæresele, vogn og stellematte! 

Kunne FINT klart oss uten barneseng (det første året), babynest, stellebord, ammepumpe, babysitter, såper og kremer i alle varianter... Guri land så mye penger vi brukte på ting som aldri ble brukt! Det enkle er jaggu ofte det beste ;) 

Anonymkode: bc4e1...f89

Takk for svar:) er enig med vippestol, bæresele, vogn å stellematte🌼

Skrevet
38 minutter siden, Erosrose skrev:

Jeg har akk blitt gravid med mitt ande barn. 

Jeg lurer på om dere som har barn kan fortelle meg hvilke baby ting som dere hadde mest bruk for/satte pris på. Og ting dere vil anbefale? 

Jeg følte at sist gang så kjøpte jeg alt for mye jeg egentlig aldri fikk bruk for, og i etter tid har jeg funnet ting jeg skulle ønske jeg visste om da jeg var gravid. 

Som for eksempel, ammepute, stellematte, guloeklut, swaddle, baby nest osv... 

Setter pris på svar😄💗

Skrevet

Barn nr. to er  8 mnd. nå, og denne gangen har vi hatt veldig nytte av vippestol (brukte det ikke til første barn, men hadde tatt vare på den vi hadde), babygym og bæretøy (et elastisk sjal og en sele). Snørrsuger har vi forresten også trengt mye nå. Det fikk jeg anbefalt sist, og jeg syntes ikke den virket i det hele tatt de gangene forrige baby var tett. Vel, den funker på denne babyen. 

Anonymkode: 7bd5b...883

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn nr. to er  8 mnd. nå, og denne gangen har vi hatt veldig nytte av vippestol (brukte det ikke til første barn, men hadde tatt vare på den vi hadde), babygym og bæretøy (et elastisk sjal og en sele). Snørrsuger har vi forresten også trengt mye nå. Det fikk jeg anbefalt sist, og jeg syntes ikke den virket i det hele tatt de gangene forrige baby var tett. Vel, den funker på denne babyen. 

Anonymkode: 7bd5b...883

Snørrsuger ja! Det hadde jeg helt glemt. Den er kjekk :) takk for tips🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...