Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skulle melde meg opp til privatisteksamen i dag i hjemfylket mitt Oslo, selv om jeg foreløpig bor et annet sted. Det fikk jeg ikke til, da et av kravene var at man måtte bo/ta kurs i Oslo høst 2020. Så regner med at de vil jeg skal melde meg opp i Vestland som er fylket jeg nå bor i.

Problemet er at jeg ikke har endret folkeregistrert adresse, så vet ikke om det vil kvalifisere som gyldig at jeg bor her jeg gjør nå? Hvordan skal jeg bevise det? I tillegg til at vitnemålet mitt er jo fra en skole i Oslo så tror det vil være mye lettere å få lagt til faget på vitnemålet hvis jeg tar det opp der, selv om det er jo så klart ikke sikkert...

Noen som har noen tips?

Anonymkode: 2ff17...033

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg skulle melde meg opp til privatisteksamen i dag i hjemfylket mitt Oslo, selv om jeg foreløpig bor et annet sted. Det fikk jeg ikke til, da et av kravene var at man måtte bo/ta kurs i Oslo høst 2020. Så regner med at de vil jeg skal melde meg opp i Vestland som er fylket jeg nå bor i.

Problemet er at jeg ikke har endret folkeregistrert adresse, så vet ikke om det vil kvalifisere som gyldig at jeg bor her jeg gjør nå? Hvordan skal jeg bevise det? I tillegg til at vitnemålet mitt er jo fra en skole i Oslo så tror det vil være mye lettere å få lagt til faget på vitnemålet hvis jeg tar det opp der, selv om det er jo så klart ikke sikkert...

Noen som har noen tips?

Anonymkode: 2ff17...033

Hvorfor i all verden venter du til etter kontortid idag med dette? Fristen går ut ved midnatt. Meld deg opp der du får det til, så ringer du fylkeskommunen strax i morgen tidlig. Fristen idag er absolutt, du får ikke meldt deg opp i morgen.

Anonymkode: ccd7e...059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...