Gå til innhold

Smeg vannkoker

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi folk har forskjellig smak. Jeg synes produkter fra smeg ser helt heslige ut. Hadde ikke brukt disse om jeg hadde fått dem gratis.

Anonymkode: e2224...885

Jeg tror også det er fordi Smeg alltid kommer dårlig ut i tester. Flere rapporterer om at bokstavene fra logoen ramler av etter et halvt år, og generelt betaler man ikke for kvalitet, men for et merke. Jeg vurderte et par ting fra Smeg selv, men valget falt på gode merker som leverer og varer.

Anonymkode: be809...621

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk den i krom i gave men byttet den til hvit. Viste alt av merker og syns ikke det passet seg med «speil» på kjøkkenet som bare reflekterte rotet/så rotete ut selv om det var ryddig. Dårlig forklart men ville klart gått for en av fargene, er veldig fornøyd med min i hvit.

Skrevet

Eneste jeg har å utsette er at vannkokeren er tung. Ellers er jeg meget fornøyd, er en ivrig tedrikker så termostaten er essensiell. Har mintgrønn.

Anonymkode: cd3d5...e07

• 2 uker senere...
Skrevet

Har svart kjøkken. Har smeg serien på kjøkkenet i gull, men side by side kjøleskap og fryser i svart. 

Skrevet
På 18.9.2020 den 18.59, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også det er fordi Smeg alltid kommer dårlig ut i tester. Flere rapporterer om at bokstavene fra logoen ramler av etter et halvt år, og generelt betaler man ikke for kvalitet, men for et merke. Jeg vurderte et par ting fra Smeg selv, men valget falt på gode merker som leverer og varer.

Hatt min i to år, daglig bruk og aldri falt av en bokstav, eller noe. Likevel, fin å se på og stødig, varmer opp raskt. Ville ikke ha brukt så mye på en vannkoker igjen, om den må byttes ut.

Anonymkode: 9d04f...c24

• Liker 2
Skrevet
På 18.9.2020 den 12.10, AnonymBruker skrev:

Fordi folk har forskjellig smak. Jeg synes produkter fra smeg ser helt heslige ut. Hadde ikke brukt disse om jeg hadde fått dem gratis.

Anonymkode: e2224...885

Hvordan hjelper dette TS? 😂

• Liker 1
Skrevet
På 18.9.2020 den 18.59, AnonymBruker skrev:

Dette var jeg ikke klar over. Nå synes jeg det er utrolig lite pent med SMEG skrevet over hele vannkokeren, ødelegger helt synes jeg. Hadde fint kjøpt Smeg om de digre bokstavene ikke var der. 

Anonymkode: 5fe99...bad

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 18.9.2020 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Eneste jeg har å utsette er at vannkokeren er tung. Ellers er jeg meget fornøyd, er en ivrig tedrikker så termostaten er essensiell. Har mintgrønn.

Anonymkode: cd3d5...e07

Det har jeg faktisk aldri tenkt på... drikker veldig mye te selv men har alltid latt vannet koke. Blir det veldig forskjellig ved lavere temp?

Anonymkode: ac1d2...1c6

Skrevet
På 1.10.2020 den 20.01, AnonymBruker skrev:

Dette var jeg ikke klar over. Nå synes jeg det er utrolig lite pent med SMEG skrevet over hele vannkokeren, ødelegger helt synes jeg. Hadde fint kjøpt Smeg om de digre bokstavene ikke var der. 

Anonymkode: 5fe99...bad

Det er jo veldig typisk «merkevare» som folk vi ha  kun for å vise at det er merke

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo veldig typisk «merkevare» som folk vi ha  kun for å vise at det er merke

Jeg vil ha den fordi jeg liker utseende veldig godt. 

Anonymkode: fcd3b...36e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...