AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Jeg skal i intervju snart og er så spent! 😀 Har noen av dere vært på intervju hos dem før? Hvilke spørsmål kan jeg forvente meg? Dette er foreløpig bare en liten deltidsstilling, så jeg håper det er sjanse for mer jobb i fremtiden.. Hvor sannsynlig er dette? Ellers må dere gjerne fortelle mer som er greit å vite! 😀 Takker for alle svar! Anonymkode: 6095c...596
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Hørt at det sjeldent legges ut nye jobber der, fordi de som jobber der trives så godt at de blir værende. Jeg skulle gjerne jobbet der selv! Lykke til! Anonymkode: 8c8e7...aac 5
solmåneogstjerner Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hørt at det sjeldent legges ut nye jobber der, fordi de som jobber der trives så godt at de blir værende. Jeg skulle gjerne jobbet der selv! Lykke til! Anonymkode: 8c8e7...aac Det er ikke så rart. Veldig mange av dem som jobber der har tidligere vært bartendere o.l. Da er det nok veldig deilig å få en jobb hvor man slipper kvelds- natt- og helgejobbing, fulle folk og støy... En trygg jobb i et seriøst 'firma' føles nok som himmelen i forhold. Ellers vet jeg ikke hva de spør om på intervju der. Men lykke til ts! 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hørt at det sjeldent legges ut nye jobber der, fordi de som jobber der trives så godt at de blir værende. Jeg skulle gjerne jobbet der selv! Lykke til! Anonymkode: 8c8e7...aac Veldig forståelig med tanke på både lønn og gode betingelser, og ikke minst at det er et så spennende fag! 😀 Har hørt mye positivt fra andre som jobber der! 😊 Ts Anonymkode: 6095c...596 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 Jobber der ikke selv, men har en god venn som gjør. Hun trives veldig godt, men sier det kan være høyt tempo og en del stress, spesielt rett før stengetid. Så kanskje lurt å trekke frem at du takler et høyt tempo godt. Ellers er det jo viktig å være interessert i å lære om vin, og tror det er også er positivt at du er matinteressert, det henger jo tett sammen. Også glad i å jobbe med mennesker! Anonymkode: c4f76...8c9 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 Vil ikke si akkurat at folk trives og blir værende. Mer at folk flytter rundt fra butikk til butikk og da er ikke stillinger utlyst. I tillegg ansetter de mange folk i små stillinger. Sist jeg søkt var det 150 søkere for en lørdags stilling. Anonymkode: 57d30...075 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke si akkurat at folk trives og blir værende. Mer at folk flytter rundt fra butikk til butikk og da er ikke stillinger utlyst. I tillegg ansetter de mange folk i små stillinger. Sist jeg søkt var det 150 søkere for en lørdags stilling. Anonymkode: 57d30...075 Dette er også mitt inntrykk. Jeg har tidligere jobbet i alkoholavdelingen på taxfree og der var det en del som tidligere hadde jobbet hos vinmonopolet, men som så seg nødt til å slutte fordi det ikke var sjans på å få en høyere stillingsprosent. Vinmonopolet opererer med masse deltidsstillinger og svært få stillinger som nærmer seg fulltid Anonymkode: 80dc7...c54
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal i intervju snart og er så spent! 😀 Har noen av dere vært på intervju hos dem før? Hvilke spørsmål kan jeg forvente meg? Dette er foreløpig bare en liten deltidsstilling, så jeg håper det er sjanse for mer jobb i fremtiden.. Hvor sannsynlig er dette? Ellers må dere gjerne fortelle mer som er greit å vite! 😀 Takker for alle svar! Anonymkode: 6095c...596 Hvor er dette? Vurder å søke selv. På en liten stilling. Har jobbet i butikk i 20 år, hvor vi gir alle kunder personlig service. Håper det er er +! Anonymkode: f5967...a20
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #9 Skrevet 15. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er også mitt inntrykk. Jeg har tidligere jobbet i alkoholavdelingen på taxfree og der var det en del som tidligere hadde jobbet hos vinmonopolet, men som så seg nødt til å slutte fordi det ikke var sjans på å få en høyere stillingsprosent. Vinmonopolet opererer med masse deltidsstillinger og svært få stillinger som nærmer seg fulltid Anonymkode: 80dc7...c54 Det stikker jo et liten hull i idyll-bobla mi om den stillingen 😕 Men vil gi det en sjanse forde. Ts Anonymkode: 6095c...596
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #10 Skrevet 15. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor er dette? Vurder å søke selv. På en liten stilling. Har jobbet i butikk i 20 år, hvor vi gir alle kunder personlig service. Håper det er er +! Anonymkode: f5967...a20 Rogaland. Go for it! Ts Anonymkode: 6095c...596
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #11 Skrevet 15. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det stikker jo et liten hull i idyll-bobla mi om den stillingen 😕 Men vil gi det en sjanse forde. Ts Anonymkode: 6095c...596 Jeg vet om flere som trives på vinmonopolet ☺ Anonymkode: 10de1...9f2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #12 Skrevet 15. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om flere som trives på vinmonopolet ☺ Anonymkode: 10de1...9f2 Mange som trives ja Gode betingelser og en lukrativ plass å jobbe, men for mange så er ikke en lav stillingsprosent forenelig med boliglån og andre kostnader som hører med voksenlivet og de jeg jobbet med så seg derfor nødt til å bytte arbeidsgiver Anonymkode: 80dc7...c54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå