AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Jeg har de siste par årene mistet mye hår Jeg vet ikke hvorfor, men for noen mnd siden begynte jeg på vitaminer for håret. Har ikke hjulpet enda. Det er veldig tynt nå, og ser helt forferdelig ut når det er nyvasket. På dag to bruker jeg tørrsjampo. Da ser det hvertfall litt bedre ut. Men hva kan man gjøre når det er nyvasket? Har prøvd et par volum mousse som man skal føne opp ned osv, men syns bare det ble stivt og ekkelt. Har også sånn pudder man pudrer i hodebunnen for fylde, men liker ikke det heller. Anonymkode: b56cd...bd0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Jeg blander disse to og gnir inn i hodebunnen litt og litt etter håret er tørket. Blander de i en tom liten boks. Tar litt på fingrene sammen med bittelitt vann. Gjør at håret både ser og føles tykkere. Brukt i åresvis. https://www.lyko.no/loreal-paris/loreal-paris-matt-messy-paste?gclid=CjwKCAjwzIH7BRAbEiwAoDxxTnzQ4rg-rfbCKv1b-7uX3gPP2inCy-G5tV03q5WDc0oZG-QCkSfKHRoC1iMQAvD_BwE https://www.blush.no/product/934335/haarpleie/haarstyling/kms-hairplay-messing-creme?gclid=CjwKCAjwzIH7BRAbEiwAoDxxTvEnCRWoYT6YiRUK_ImP30NLAyJbg0gyQBrrMEbwkvy5uRLoVjpwaRoCUAEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: b257c...0d8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 Jeg bruker Batiste sin xxl volume spray, og sprayer den nede i røttene, husk å ha noe usprayet hår over det du sprayer, må nok belage deg på at volum produkter føles litt rart Anonymkode: 9c4dd...fc0
Gjest Calm Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 Nå har jeg tykt hår, men i og med at det er langt, så kan det bli tungt og dermed flatt på toppen. Men det jeg gjør når det er nyvasket, er å ikke gre det, og så tar jeg øverste laget av hår bakover og buffer der litt opp på toppen, og fester med liten klemme/klype eller lignende bak. Lufttørker. Når håret er tørt og jeg tar av klypa så har jeg fint volum. Dersom jeg snurrer håret før jeg fester det bak mens det tørker, så får jeg fine bølger også. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå