Gå til innhold

Samme gulv over hele huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpt gulv til stue/kjøkken, gang og entre - Samme gulv (lys eik). 

Lurer på om gulvet på soverommet burde ha en annen farge eller om det er like greit å ha alt likt gulv over hele huset. 

Endret av Kenelz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er fint med samme gulv i hele huset hvis det er nytt. Gamle som i 100 år gamle må gjerne ha forskjellig, det er en del av sjarmen og karakteren. 

Anonymkode: 5ebb0...5d7

• Liker 6
Skrevet

Hadde jeg hatt penger til å bytte gulv i hele leiligheten hadde jeg valgt samme i hele

Anonymkode: 45c69...bcc

Skrevet

Jeg hadde valgt samme i hele. Har det nå, tok bare et og et rom (minus badet, selvsagt). 

Anonymkode: 2b07d...837

• Liker 1
Skrevet

Det føles ihvertfall mest ryddig for hodet mitt! 🙂 hvis dere likevel skal legge gulv i hele huset, så hadde jeg lagt likt overalt tror jeg.

• Liker 4
Skrevet

Flott med likt over det hele! Selv ville jeg nok gått for fliser som tåler både vann og småstein i entreen.

Anonymkode: f6d08...234

Skrevet

Likt over alt.

Anonymkode: e9fcd...9b1

Skrevet

Vi har samme i alle rom, bortsett fra i hallen, på badene og på vaskerommet hvor vi har fliser.

Anonymkode: cc75a...8dd

• Liker 1
Skrevet

Har også likt, det gir en følelse av at ting er nytt. Forskjellige gulv betyr ofte at man har gjort litt her og litt der, litt nå og da. Blir rotete. 

• Liker 2
Skrevet

Parkett og inngangsparti er dårlig miks i min verden. Våte støvler, grus, sand, gjørme og fuktige sekker er ikke ideelt på parkett... 

• Liker 1
Skrevet

Samme gulv gir et ryddig inntrykk, pluss at man ofte får en optisk illusjon av at boligen er større enn om det er ulike gulv i forskjellige rom.

Anonymkode: 4efab...811

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...