Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_.
Skrevet

Jeg har en kjæreste som jeg har hatt et veldig dårlig forhold til over ganske lang tid. I går toppet det seg, og jeg fortalte at jeg rett og slett ikke vet om jeg orker mer. Jeg slo riktignok ikke opp.

Da sa han til meg at han hadde en periode da han ikke var forelsket i meg, og at det da hadde vært det samme for han om det ble slutt. Han sa også at han nå var kjempeforelsket i meg, og redd for å miste meg.

Jeg ble egentlig ganske såret da han sa at han hadde en lang periode uten å være forelsket. Jeg ble egentlig ganske irritert inni meg også. Men jeg klarer ikke å plassere tankene i hodet mitt og beskrive for meg selv hvorfor.

Er det riktig å fortelle den andre at man ikke er forelsket lenger? Egentlig vet jeg ikke om jeg hadde villet vite det hvis det uansett kom til å gå over innen et par uker. Samtidig føler jeg at han har holdt noe sjult for meg.

Og.. Hvis man er sammen men en man er likegyldig til, burde man ikke da slå opp?

Jeg føler meg irritert, men klarer som sagt ikke å se om jeg har grunn til å være det.

Deilig å skrive ned tankene mine, selvom jeg ikke ble så mye klokere av meg selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Hvis han ikke har sagt noe før trengte han i hvertfall ikke si noe nå.

Hva er poenget med det?

Enten så sier man det når det skjer, og venter gjerne ikke en liten stund med å si det. Spesielt ikke hvis følelsene har forandret seg.

Hørtes ganske barnslig ut egentlig.

"Ædde bædda, før var jeg ikke forelsket i deg."

Skrevet

Hmm vet ikke egentlig hva jeg skal svare, men føler vel at jeg har noe på hjertet :forvirret:

Jeg er i et forhold som har vart i mange år og jeg vet med sikkerhet at jeg ikke har vært forelsket i han alle årene, men jeg har alltid vært glad i han. Det er en forskjell der, forelskelsen kommer og går, men jeg har alltid vært veldig glad i han.

Tror du at han kan ha sagt dette til deg fordi du såret han og han ville såre deg tilbake?

Det er jo sånn at hvis man blir såret og lei seg så vil man forsvare seg...

Hvis du føler at forholdet ikke er noe å satse på, så er det vel ikke noe mer å tenke på. på den andre siden hvis du er glad i han så må man bare jobbe seg gjennom det som er vondt.

Gresset er ikke grønnere på andre siden...Lykke til!!

Gjest Ananas
Skrevet
Hvis han ikke har sagt noe før trengte han i hvertfall ikke si noe nå.

Hva er poenget med det?

Poenget er vel å få korta på bordet for å fortelle hverandre hvordan landet ligger.

Jeg har aldri hatt kjæreste *men* noe av det jeg frykter er løgn eller stillhet, for å dekke over det som kunne ha vært vondt.

Gjest Gjest
Skrevet

Syns ikke du skal legge for mye vekt på hva som ble sagt i går når det toppet seg som du sier. Det er jo gjerne da sånne ting blir sagt. Se heller på hverdagene ellers og finn ut hvordan du syns dere har det da. Det tror jeg ville være lurere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...