AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Lurer på hva deres små babyer liker å le av? Oppdaget nylig at baby 3.5 mnd har fått en rungende latter når jeg kiler henne, og har sååå lyst til å høre den mer, helst hele dagen! Men føles så slemt ut å kile babyen. Hva ler deres små babyer av? 3-5 mnd. Anonymkode: 9e372...965
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Hun ler hjertelig når jeg lager blåselyder med munnen. Gjerne når jeg blåser så mye at spyttet flyr😅 dette har vært en favoritt lenge nå Anonymkode: 23589...b41
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun ler hjertelig når jeg lager blåselyder med munnen. Gjerne når jeg blåser så mye at spyttet flyr😅 dette har vært en favoritt lenge nå Anonymkode: 23589...b41 Som om du blåser opp en ballong eller som om det er vind? Anonymkode: 9e372...965
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 Min på 5 mnd ler mye av meg, gjerne av at jeg ler av han. Da har vi latterkramper sammen. Han ler også hvis jeg later som jeg skal spise han opp, eller ta han mens jeg kiler han. Han ler mye når vi herjer litt. Babylatter er det beste i verden Anonymkode: a0d7d...d2c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som om du blåser opp en ballong eller som om det er vind? Anonymkode: 9e372...965 Ja😊 men gjerne sånn at leppene blafrer Anonymkode: 23589...b41
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 Vår lo ikke noe særlig enda da hun var 3,5 mnd, men da hun nærmet seg 5 mnd. begynte hun å le noe voldsomt av borte-tittei lek. Hun syntes også det var veldig gøy at jeg blåste og laget "prompelyd" på magen hennes. Storesøsteren syntes det var ustyrtelig morsomt at jeg latet som jeg spiste hånden eller foten hennes i den alderen, husker jeg, men det ser ikke lillesøster humoren i 😅 Anonymkode: b1dc8...4da
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 Tusen takk for svar. Jeg får prøve meg på prompelyder, blåselyder og å spise opp fingrer og tær. (Ting jeg aldri trodde jeg skulle gjøre før jeg ble mor. Hatet babyer og dulling, nå kan jeg synge og snakke med henne i timesvis.) Anonymkode: 9e372...965 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 Vår ler skikkelig av å bli skremt, litt sånn at hun skvetter litt til og da storflirer hun etterpå. Ellers kommer latteren når jeg blåser eller spiser på magen, når jeg «rister»/kiler litt på overkroppen eller når vi flyr mot speilet eller storesøsknene/pappaen. Hun smiler godt og humrer når jeg lekespiser på tærne eller hendene hennes, når vi leker «borte bø» og når jeg ligger på rygg på gulvet og har henne oppå leggene og «flyr» litt med henne. Da er det smiling og tydelig at hun liker leken, men ikke storfliring. 6 mnd. Babylatter er herlig ❤️ Anonymkode: 62b8a...67b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #9 Skrevet 15. september 2020 4 mnd., ler høyt og hjertelig når jeg trykker henne på nesen og sier pip, pip! Anonymkode: 586df...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå