AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Skal gjøre karantenereglene enklere å forstå, men så klarer de ikke selv å forklare hva som er forskjellen🙈 Anonymkode: 33da9...84c 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Tror ikke de selv skjønner opp ned på alle disse reviderte reglene deres.. Anonymkode: cb560...0ad 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Skal gjøre karantenereglene enklere å forstå, men så klarer de ikke selv å forklare hva som er forskjellen🙈 Anonymkode: 33da9...84c Jeg reagerte på det samme, og slo opp på både regjeringens og FHIs sider uten å bli noe særlig klokere. Jeg forsto hovedtrekkene sånn at innreisekarantene og smittekarantene skal bli mer lik. Det ble sagt noe om at man ikke lenger kan reise kollektvt med innreisekarantene, men på FHIs sider står det at man fortsatt kan gjøre det på vei hjem fra reisen. Så den eneste konkrete forskjellen jeg kan se er at man ikke lenger kan reise kollektivt til hverdags i innreisekarantene. Anonymkode: a7b71...0fb 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerte på det samme, og slo opp på både regjeringens og FHIs sider uten å bli noe særlig klokere. Jeg forsto hovedtrekkene sånn at innreisekarantene og smittekarantene skal bli mer lik. Det ble sagt noe om at man ikke lenger kan reise kollektvt med innreisekarantene, men på FHIs sider står det at man fortsatt kan gjøre det på vei hjem fra reisen. Så den eneste konkrete forskjellen jeg kan se er at man ikke lenger kan reise kollektivt til hverdags i innreisekarantene. Anonymkode: a7b71...0fb Har man noen gang kunnet reise med kollektivt til hverdags når man er i innreisekarantene?! Anonymkode: a7220...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 Dette var som å se elevrådet i 9C på Vinglebakken ungdomsskole holde pressekonferanse; jeg ble bare mer forvirret. I mars følte jeg meg i det minste litt mer ivaretatt og trygg på handlingskraften. Anonymkode: 16128...00b 4
solmåneogstjerner Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har man noen gang kunnet reise med kollektivt til hverdags når man er i innreisekarantene?! Anonymkode: a7220...5b8 Har forstått det slik at man kunne gjøre det hvis det ikke fantes noen annen måte å komme seg hjem på. Og det er vel det samme nå? Jeg skjønte veldig lite av dagens endringer. F eks også det med sykt-barn dager når bhg/skole er stengt. Fikk inntrykket av at det nye kan bare brukes om man har brukt opp de andre? Så det betyr at om de stenger nå, så har man ikke noe til gode etterpå? Vet ikke jeg, jeg skjønte lite..
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke de selv skjønner opp ned på alle disse reviderte reglene deres.. Anonymkode: cb560...0ad Nærmer seg snart regelverket til KG Anonymkode: 2aa5e...909 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 Propaganda alt som er av dette tullet. Anonymkode: e5ec2...c7d
Anbefalte innlegg