AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Trenger litt info. her om hva som skjer... På min telefonregning har jeg etterhvert skjønt at et firma ved navn SmsKing er inn å henter ut ca. 50 kr. hver mnd. ettersom de påstår at jeg har bestilt inntil 750 ekstra sms i mnd. Har aldri bestilt denne tjenesten, og har etterhvert fått bistand av Strex for å få verifikasjon på min bestilling. Er 99,99 % sikker på at jeg ikke har bestilt denne tjenesten. SmsKing har i sitt tilsvar til Strex oppgitt at jeg skulle ha sendt sms til et gitt nr og således bestilt dette dusteproduktet jeg ikke har behov for. Dette gitte nr. på fire siffer ligner mistenkelig på f.eks send stemme til Idol (som er det eneste jeg innimellom kan finne på å gjøre via sms) Alt annet går på epost, messenger, facetime o.l. Synes dette er svært mistenkelig...hvor bør jeg evnt. henvende meg hvis det viser seg at dette er svindel og tapping av min telefon? De fleste av oss vil jeg tro har autogiro på telefonen uten spesifikasjoner i nettbank, så dette kan dreie seg om mange... Anonymkode: a1488...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå