AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Da Mamma Gaia sendte covid-19 til menneskene var det en gave som ga oss en perfekt anledning til tynne ut verdensbefolkningen, uten at de ville få for fatale konsekvenser for menneskeheten. Viruset er nesten utelukkende dødelig for de gamle og syke (de som allerede lever på overtid og holdes i livet av moderne medisin) og de som har livsstilsykdommer (de som har skyld i sin egen svake helse). Vi valgte å ikke ta imot denne gaven fra Mamma Gaia, og heller gjøre alt vi kan for å skape hindringer. Altså gikk vi imot det som var det beste for menneskeheten; å gjøre noe med overbefolkningen. Jeg redd Mamma Gaia nå begynner å miste tålmodigheten. Hun har sendt flere lignende virus de siste tiårene (virus som bare tar livet av de svake) for å hjelpe oss å tynne ut verdensbefolkningen. Neste gang tror jeg det blir et mye mer aggressivt virus. Hva tror du? Anonymkode: fb8f6...e49 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Jeg har faktisk tenkt den samme tanken. Men det kan man selvsagt ikke si høyt, det er sosialt selvmord å hevde at det er normalt at folk på aldershjem dør. Moder jord sender et virus som kun tar de som lever på overtid, men myndighetene svarer med at det er en politisk konkurranse. En konkurranse der vi alle blir tvunget til å delta. Det er nå en gang sånn at naturen rydder opp når enkelte arter blir for dominerende. Så jeg er også redd for at det ikke er lenge til det kommer noe mye verre enn korona. Anonymkode: 5810b...459 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da Mamma Gaia sendte covid-19 til menneskene var det en gave som ga oss en perfekt anledning til tynne ut verdensbefolkningen, uten at de ville få for fatale konsekvenser for menneskeheten. Viruset er nesten utelukkende dødelig for de gamle og syke (de som allerede lever på overtid og holdes i livet av moderne medisin) og de som har livsstilsykdommer (de som har skyld i sin egen svake helse). Vi valgte å ikke ta imot denne gaven fra Mamma Gaia, og heller gjøre alt vi kan for å skape hindringer. Altså gikk vi imot det som var det beste for menneskeheten; å gjøre noe med overbefolkningen. Jeg redd Mamma Gaia nå begynner å miste tålmodigheten. Hun har sendt flere lignende virus de siste tiårene (virus som bare tar livet av de svake) for å hjelpe oss å tynne ut verdensbefolkningen. Neste gang tror jeg det blir et mye mer aggressivt virus. Hva tror du? Anonymkode: fb8f6...e49 Gamle og de med livsstilsykdommer ? Så du ser på kreft, immunsykdommer, alvorlig astma, diabetes1 og div hjertesykdommer som livstilsykdommer ?? Mange med hjerte og kar sykdom har det ikke på grunn av livsstil. Alle disse har økt risiko for alvorlig forløp hvis de får korona. Anonymkode: f3b1a...9e0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gamle og de med livsstilsykdommer ? Så du ser på kreft, immunsykdommer, alvorlig astma, diabetes1 og div hjertesykdommer som livstilsykdommer ?? Mange med hjerte og kar sykdom har det ikke på grunn av livsstil. Alle disse har økt risiko for alvorlig forløp hvis de får korona. Anonymkode: f3b1a...9e0 Alder er den suverent største faktoren for dødsfall. Hvorfor er det nesten ingen korona-døde i de fattigste u-land? Fordi det nesten ikke er noen gamle der (ung befolkning). Anonymkode: da813...a8e 1
Hatsumomo Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 Mamma Gaia? Klarer ikke ta sånne banale måter å omtale jorden på, seriøst. 1
Anbefalte innlegg