Somnium Skrevet 25. september 2020 #41 Skrevet 25. september 2020 9 timer siden, Imsdalen skrev: Tror nok du har misforstått hvem det er. Ok. Det forklarer saken!
Gjest Trykksjakta Skrevet 25. september 2020 #42 Skrevet 25. september 2020 På 16.9.2020 den 20.19, Honey Dew skrev: Det er jo veldig trist. Folk kommer til å trakassere familien hans, søstre, brødre, far, mor og resten av slekten. De burde blitt spart, synes jeg. I 2020 er det umulig å holde slike ting skjult. Dessuten tror jeg ikke familier til gjerningsmenn blir trakassert. Men skjønner at det er en belastning å være i familie med denne typen forbrytere. Men det går nok mest på egne følelser. Prisen for å leve i en tid med sosiale medier og fri informasjon er at ingen gjerningsmenn får være anonyme lenger. Det har både positive og negative sider.
Gjest Fallabella Skrevet 25. september 2020 #43 Skrevet 25. september 2020 2 timer siden, Trykksjakta skrev: I 2020 er det umulig å holde slike ting skjult. Dessuten tror jeg ikke familier til gjerningsmenn blir trakassert. Men skjønner at det er en belastning å være i familie med denne typen forbrytere. Men det går nok mest på egne følelser. Prisen for å leve i en tid med sosiale medier og fri informasjon er at ingen gjerningsmenn får være anonyme lenger. Det har både positive og negative sider. Et familiemedlem av den dømte hadde livesending på face i går. Hvor belastet føler man seg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå