AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Ja, hvordan skal man takle dette? Hvordan skal man forholde seg til at samboer aldri var forelsket, men tenkte at jeg var grei nok, aldri har tent på meg, alltid har holdt meg litt hemmelig fordi han aldri har vært investert i forholdet, aldri har syntes at jeg var bra nok som jeg er, osv. osv. Jeg er så mentalt nedkjørt og ydmyket at jeg ikke evner å gjøre noe som helst, bare leve i et slags torturkammer uten rømningsmuligheter. Etter flere år er jeg fullstendig overbevist om at det er umulig å elske meg. Skal jeg ta til takke med et slikt forhold? Hvordan kan jeg eventuelt være i stand til å stole på noen igjen? Ta den risikoen? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: bbf95...301 1
Flamme Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Er det samboeren din som har fortalt deg dette? 33
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvordan skal man takle dette? Hvordan skal man forholde seg til at samboer aldri var forelsket, men tenkte at jeg var grei nok, aldri har tent på meg, alltid har holdt meg litt hemmelig fordi han aldri har vært investert i forholdet, aldri har syntes at jeg var bra nok som jeg er, osv. osv. Jeg er så mentalt nedkjørt og ydmyket at jeg ikke evner å gjøre noe som helst, bare leve i et slags torturkammer uten rømningsmuligheter. Etter flere år er jeg fullstendig overbevist om at det er umulig å elske meg. Skal jeg ta til takke med et slikt forhold? Hvordan kan jeg eventuelt være i stand til å stole på noen igjen? Ta den risikoen? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: bbf95...301 Slik har det vært for meg hele livet. Alternativet for meg ville ha vært null forhold, null sex og null barn. Sånn er det med oss damer som er mindre attraktive utseendemessig. Anonymkode: bd84f...2b4 9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 1 minutt siden, Flamme skrev: Er det samboeren din som har fortalt deg dette? Ja, han har sagt rett ut at han aldri har vært forelsket eller tent på meg (flere år ut i forholdet), i tillegg til å fortelle meg hvordan jeg bør endre meg. Anonymkode: bbf95...301 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik har det vært for meg hele livet. Alternativet for meg ville ha vært null forhold, null sex og null barn. Sånn er det med oss damer som er mindre attraktive utseendemessig. Anonymkode: bd84f...2b4 Mener du at du har blitt tatt til takke med? Anonymkode: bbf95...301 11
Populært innlegg Flamme Skrevet 15. september 2020 Populært innlegg #6 Skrevet 15. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, han har sagt rett ut at han aldri har vært forelsket eller tent på meg (flere år ut i forholdet), i tillegg til å fortelle meg hvordan jeg bør endre meg. Anonymkode: bbf95...301 Da hadde jeg gjort det slutt 😊 127
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 Populært innlegg #7 Skrevet 15. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, han har sagt rett ut at han aldri har vært forelsket eller tent på meg (flere år ut i forholdet), i tillegg til å fortelle meg hvordan jeg bør endre meg. Anonymkode: bbf95...301 Uff... det forholdet der må du komme deg ut av. Du skal ikke leve hele livet med en person som bare bryter deg ned, livet er så mye mer. Anonymkode: d5dd3...b3a 73
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 Populært innlegg #8 Skrevet 15. september 2020 Det du skal gjøre er å bryte fra ham, også skal du fokusere på deg selv og livet du vil ha. Anonymkode: b44e8...fda 61
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 Populært innlegg #9 Skrevet 15. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, han har sagt rett ut at han aldri har vært forelsket eller tent på meg (flere år ut i forholdet), i tillegg til å fortelle meg hvordan jeg bør endre meg. Anonymkode: bbf95...301 Hvorfor godtar du at noen sier sånt til deg? Og hvorfor setter du han på en pidestall? Han er neppe guds gave til kvinner selv. Stå opp for deg selv: spør han hvorfor i helvete han henger rundt der hvis han aldri har vært forelsket, ikke tenner på deg og helst vil at du er en an person enn du er. Kjør han rett til veggs og gjør det ubehagelig for han å være rævkjip. Anonymkode: 70b0e...33f 72
Navani Skrevet 15. september 2020 #11 Skrevet 15. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, han har sagt rett ut at han aldri har vært forelsket eller tent på meg (flere år ut i forholdet), i tillegg til å fortelle meg hvordan jeg bør endre meg. Anonymkode: bbf95...301 Oi. Gå fra han. Han kommer til å prøve å bryte deg ned. Be deg endre deg? Nei. Du fortjener bedre, og vet du hva? Du vil ha det bedre alene enn med en som tenker slik om deg. ❤️ 29
Gjest Blondie65 Skrevet 15. september 2020 #12 Skrevet 15. september 2020 Jeg hadde pekt på døren. En ting er å ha tatt en avgjørelse på at en finner seg en som kanskje ikke var innertier, eller førstevalget, men det kan man holde seg for god til å si. Det er bare en eneste grunn for å si noe slikt og det er at alle skruene og mutrene i fortøyningen ikke møtes helt jevnt hos den som sier det og at en av denne grunn har et enormt behov for å tråkke på og såre andre. Derfor finner du eller peker på døren og står opp for deg selv.
Embla82 Skrevet 15. september 2020 #13 Skrevet 15. september 2020 Det er klart du ikke skal bli i dette forholdet. Og så er det helt idiotisk av han å bli også. Jeg tipper han har problemer med eget selvbilde og tar det ut over deg. Han vil ikke bli fri fra deg, han ønsker at du skal bli så han kan fortsette å tråkke på deg. Men ingen av dere får det noe bedre av dette. Verden er ikke sånn at noen er en perfekt catch for alle mens andre er helt uinteressante. Vi har ulike preferanser. Vi vektlegger forskjellige ting. Noen ganger kan en person som forstår ting vi har vært gjennom være akkurat det vi er ute etter. Mannen min er ikke perfekt for alle andre. Og han er ikke objektivt sett perfekt. Men han og jeg passer bedre sammen enn jeg hadde passet sammen med noen andre jeg har møtt. Han har sider som jeg setter utrolig stor pris på. Han har "irriterende" sider som jeg kan leve med. Han blir så fin for meg fordi han er akkurat den han er. Ingen av oss er perfekte, men ikke av oss har "settled". Vi har ikke tatt til takke med hverandre. Vi er hverandres førstevalg. Du er ikke umulig å elske. Men det spiller ingen rolle i det du skal gjøre nå. For du skal komme deg ut av et forhold som kan regnes som psykisk mishandling. Du skal ikke omgås en person som i så stor grad påvirker selvtilliten din negativt. Du klarer deg fint alene. Du kommer til å klare å se deg selv uten hans briller etterhvert. Og det er bra nok. Du har skrevet denne posten, det er første steg mot noe bedre! You can do it! 26
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #14 Skrevet 15. september 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik har det vært for meg hele livet. Alternativet for meg ville ha vært null forhold, null sex og null barn. Sånn er det med oss damer som er mindre attraktive utseendemessig. Anonymkode: bd84f...2b4 Kan signere. Min mann er veldig interessert i sin karriere og jobber mye, men han ønsket røtter, et hjem og unger. Da var han i midten av tredveåra, så ikke ferskvare. Han er også ganske sær, noe han er klar over og visste at det er bare et fåtall damer som ville orke leve med ham over tid. Så da vi møttes skjedde alt ganske fort. Han var alltid "out of my league". Kjekk, bra utdannelse og jobb, intelligent, uten bagasje, ja alt på stell og mere til. Etterspurt ektefellemateriale egentlig, men som nevnt med nok selvinnsikt at han ikke fungerer så godt med de fleste. Han har aldri klart et forhold som varte lengre enn noen få uker. Så han valgte meg. Jeg er ikke dum, har bra utdannelse men utseendemessig er jeg nok en 2-3er (må være realistisk) og er lite spennende. Han sier ofte at jeg er så varm og det er jeg nok men vet at han aldri var stormende forelsket og er aldri fysisk på eget initiativ. Han har avvist meg nok ganger at det tærer på min selvtillitt men på den andre siden er han trofast og familiekjær. Han jobber mye da og det meste faller på meg. Jeg er klar over at vårt forhold er i ubalanse og ikke i mitt favør. Vi har vært sammen i over 10 år og familien fungerer greit, parforholdet er ikke så bra. Jeg tror likevel ikke at han reiser sin vei når ungene flytter ut, da vil han nærme seg 60 år og når han ikke orket legge mye jobb i leting etter kjæreste 25 år før tviler jeg på at han gjør det da. Pluss at jeg vet han setter pris på meg. Jeg tror egentlig at han aldri var interessert i eksplosiv, stormende kjærlighet. Altfor mye drama. Anonymkode: b2f54...ca3 11
Silva Pluvialis Skrevet 15. september 2020 #15 Skrevet 15. september 2020 Dette høres ut som begynnelsen på et forhold preget av psykisk mishandling. Kom deg ut før det er for sent. Du fortjener så mye bedre. 10
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #16 Skrevet 15. september 2020 Hvorfor tar du til takke med en slik ussel drittsekk som tror at han er bedre enn andre?? Dump han!! Den rette venter der ute! Typen din står i veien! Men først skal du være singel. Lykkelig singel som slipper å omgås slik dritt i ditt eget hjem! Og sett deg noen minstekrav til neste type! 🤮 Anonymkode: 7667e...7b5 11
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #17 Skrevet 15. september 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar du til takke med en slik ussel drittsekk som tror at han er bedre enn andre?? Dump han!! Den rette venter der ute! Typen din står i veien! Men først skal du være singel. Lykkelig singel som slipper å omgås slik dritt i ditt eget hjem! Og sett deg noen minstekrav til neste type! 🤮 Anonymkode: 7667e...7b5 For oss som er langt under gjennomsnittet pene venter dessverre ingen rette der ute. Det er en illusjon. Anonymkode: bd84f...2b4 10
MarieLo Skrevet 15. september 2020 #18 Skrevet 15. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For oss som er langt under gjennomsnittet pene venter dessverre ingen rette der ute. Det er en illusjon. Anonymkode: bd84f...2b4 Det er det ikke. Det er et hav av mennesker der ute og utseende betyr ikke så mye. 22
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #19 Skrevet 15. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For oss som er langt under gjennomsnittet pene venter dessverre ingen rette der ute. Det er en illusjon. Anonymkode: bd84f...2b4 Da kan du være singel, da. Du trenger ikke å ta til takke med en drittsekk. Da må du heller jobbe med å bli mer selvstendig så du ikke er avhengig av en kjæreste. Anonymkode: 7667e...7b5 25
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #20 Skrevet 15. september 2020 Du skal bli drittsur over at han har holdt deg for narr og kaste han på dør. Så bygger du deg opp igjen før du finner en mann som elsker deg like mye som du elsker ham. Og jeg er så sinnsykt lei av damer som snakker seg ned. "Under gjennomsnittet pen"?? Wtf?? Hvem setter snittet? Og det er da helt avhengig av hvem som ser deg. Hos noen er man en i verden men hos andre er man hele verden. Og takk og lov for at alle er forskjellige for ingen er A4 på preferanser og smak Anonymkode: 4951d...637 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå