AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Jeg ser ofte menn, kanskje flest eldre menn som har buskete øyenbryn /ørehår med lange hår som stikker ut, det ser nesten ut som stålull. Det ser så uflidd og sjuskete ut og det overrasker meg at de ikke ser det selv, eller at deres partner ikke gjør noe med det. Nå har min kjæreste også fått lange hår som vokser ut av brynene (1-2 cm lange). Han er 46 og det er vel en del av det å bli eldre som mann. Jeg tenker at han må se det selv når han ser seg i speilet, siden jeg ser det. Han har ikke dårlig syn. Jeg synes ikke det er noe pent å se på, og også litt flaut når vi er sammen med andre. Jeg tør liksom ikke å si at han må klippe de, for jeg har tidligere kommentert ting angående utseendet, og da har det blitt sure miner og overhodet ingen forståelse. Hva gjør dere damer som har mann, der hår begynner å vokse på ville veier? Anonymkode: c7d0b...007 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Ingenting. Anonymkode: 71ef4...1a8 1
Million Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 (endret) Skjønner ikke at det å tilby seg å nappe øyenbrynene fine igjen skal være så fornærmende for mannen? Jeg nappet ofte øyenbrynene til min ektefelle, og selv om det var jeg som startet med å spørre, ble det etterhvert sånn at i blant var det han selv som spurte om det også. Jeg tok ikke mye, bare disse ekstra lange og "villfarne" brynshårene som kunne vokse ut i blant. Kan du ikke bare spørre på en vennlig måte? "Ser du har noen øyenbrynstrå på ville veier, skal jeg nappe dem jevne og fine igjen for deg? Litt pleie?" med et smil. Det er da ikke noe å bli sur for. Endret 15. september 2020 av Million 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 Han bruker å få øyenbrynene stussa når han er hos frisøren, er det gått ei stund sier jeg i fra, og tilbyr meg å fikse det. Anonymkode: cbdc0...580
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 Jeg fikser brynene til min mann og min far. Jeg spør bare rett ut, kan jeg nappe og klippe brynene dine? De blir takknemlig av det. Spesielt min far, han ser det ikke før etter jeg har fikset han. Hvis din mann blir sur når du kommenter utseendet må du bare slutte å kommentere. Det er hans utseendet. Og du, det er IKKE flaut med bustete bryn. Herlighet for en tankegang.. Anonymkode: 5e93e...609 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikser brynene til min mann og min far. Jeg spør bare rett ut, kan jeg nappe og klippe brynene dine? De blir takknemlig av det. Spesielt min far, han ser det ikke før etter jeg har fikset han. Hvis din mann blir sur når du kommenter utseendet må du bare slutte å kommentere. Det er hans utseendet. Og du, det er IKKE flaut med bustete bryn. Herlighet for en tankegang.. Anonymkode: 5e93e...609 Det er ikke bustete øyenbryn, men vanlige øyenbryn som har lange hår som stikker ut her og der. Jeg synes det ser sjabby ut når jeg ser menn med uflidde øyenbryn. Det gjør også til at jeg synes mannen min er mindre attraktiv, når han ikke tar vare på seg selv. Ts Anonymkode: c7d0b...007 2
Skruf#2 Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 Jeg får klar beskjed av kona at NÅ er det på tide! og det setter jeg pris på😃 Svært lite er så lite stilig som overvokste ørehår/ øyenbryn for ikke å snakke om hår ut av nesen‼️ 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 Ts her Jeg har lest om dette temaet tidligere her inne, og jeg er overrasket over at det er så mange damer som synes det er helt greit, at synes at mannen må få lov til å gå med hår som stikker ut av øyenbryn, nese og ører?? Anonymkode: c7d0b...007 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #9 Skrevet 15. september 2020 «Skal jeg hjelpe deg å stusse øyenbryna en dag kjære? Vi damer har god øvelse i å ordne denslags» ♥️ Det er mitt tips. Si det sånn i forbifarten, feks en kveld/morgen dere står på badet foran speilet sammen. Da har du nevnt det og samtidig nevnt at du selv også har ting du justerer på. Anonymkode: cd8db...e17 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #10 Skrevet 15. september 2020 Ta en god selfie med ham, studer bildet sammen, zoom inn på hans øyenbryn og kommenter det litt lekent; jøss -se på DEN busken der 'a! Anonymkode: a606f...962 1
Jessic_a Skrevet 15. september 2020 #11 Skrevet 15. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Skal jeg hjelpe deg å stusse øyenbryna en dag kjære? Vi damer har god øvelse i å ordne denslags» ♥️ Det er mitt tips. Si det sånn i forbifarten, feks en kveld/morgen dere står på badet foran speilet sammen. Da har du nevnt det og samtidig nevnt at du selv også har ting du justerer på. Anonymkode: cd8db...e17 Støtter denne. Ingen liker å få kritikk for utsende. Jeg klipper og napper mannen min. Han er alltid takknemlig for det. Det handler jo om å se bra ut for hverandre 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #12 Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, Skruf#2 skrev: Jeg får klar beskjed av kona at NÅ er det på tide! og det setter jeg pris på😃 Svært lite er så lite stilig som overvokste ørehår/ øyenbryn for ikke å snakke om hår ut av nesen‼️ Hvorfor må du få klar beskjed av kona? Anonymkode: c7d0b...007 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #13 Skrevet 15. september 2020 Min kjære er kjent som "han med øyenbryna" Joda, det var litt tilvenning, men nå ser jeg det ikke lenger. Jeg tenker at han kan få lov til å gjøre som han vil med sin egen kropp. Så lenge han vasker seg og har hygienen i orden, er jeg fornøyd. Han har nok andre gode kvaliteter til at jeg klarer å se gjennom fingrene med at bryna er litt buskete. Anonymkode: 5e546...119 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #14 Skrevet 15. september 2020 De fleste menn ser seg ikke på samme måte i speilet som det mange kvinner gjør, spesielt de damene som bruker sminke. Så det er ikke sikkert at han ser det/tnker over det. Jeg hadde en far som tok saksa og stusset selv, spesielt for penere anledninger men også når "nok ble nok". Jeg har hjulpet kompiser med dette selv, og ingen av de har reagert negavtivt, det har vært alt i fra at de selv har spurt om hjelp til at jeg har foreslått. Jeg mener, jeg hadde en kompis som ble kjempeglad for at jeg kom med nye klær til ham da jeg jobbet på en bruktbutikk, han hadde så dårlig forhold til klær sa han og visste aldri hva han skulle kjøpe/om han skulle kjøpe -så en hjelpende hånd ble godt mottatt. De guttene som er spesielt opptatt av klær og ansikt vil kanskje ha reagert, men det høres ut som om han er en helt vanlig fyr og da tror nå jeg at han kanskje synes det er helt ok at dama sier i fra, om du gjør ham oppmerksom på en snill måte. Go for it og se hva han sier du Anonymkode: 92308...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #15 Skrevet 15. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min kjære er kjent som "han med øyenbryna" Joda, det var litt tilvenning, men nå ser jeg det ikke lenger. Jeg tenker at han kan få lov til å gjøre som han vil med sin egen kropp. Så lenge han vasker seg og har hygienen i orden, er jeg fornøyd. Han har nok andre gode kvaliteter til at jeg klarer å se gjennom fingrene med at bryna er litt buskete. Anonymkode: 5e546...119 Hvis han er kjent som "han med øyebryna" så må jo brynene være ute av kontroll, eller har han alltid hatt kraftige bryn? Det er forskjell på å være født med kraftige bryn og ha bryn som begynner å vokse vilt og uhemmet i 40-50 årene. Ts Anonymkode: c7d0b...007 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #16 Skrevet 15. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn ser seg ikke på samme måte i speilet som det mange kvinner gjør, spesielt de damene som bruker sminke. Så det er ikke sikkert at han ser det/tnker over det. Jeg hadde en far som tok saksa og stusset selv, spesielt for penere anledninger men også når "nok ble nok". Jeg har hjulpet kompiser med dette selv, og ingen av de har reagert negavtivt, det har vært alt i fra at de selv har spurt om hjelp til at jeg har foreslått. Jeg mener, jeg hadde en kompis som ble kjempeglad for at jeg kom med nye klær til ham da jeg jobbet på en bruktbutikk, han hadde så dårlig forhold til klær sa han og visste aldri hva han skulle kjøpe/om han skulle kjøpe -så en hjelpende hånd ble godt mottatt. De guttene som er spesielt opptatt av klær og ansikt vil kanskje ha reagert, men det høres ut som om han er en helt vanlig fyr og da tror nå jeg at han kanskje synes det er helt ok at dama sier i fra, om du gjør ham oppmerksom på en snill måte. Go for it og se hva han sier du Anonymkode: 92308...ab0 Han sier selv han er veldig opptatt av utseendet sitt, og hvordan han er kledd. Derfor synes jeg det er rart han ikke har sett at han har lange hårstrå som stikker ut av bryna. Ts Anonymkode: c7d0b...007 1
Skruf#2 Skrevet 15. september 2020 #17 Skrevet 15. september 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du få klar beskjed av kona? Anonymkode: c7d0b...007 🤣Fordi hun ser det før meg! Jeg er mann vett'u‼️ 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #18 Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her Jeg har lest om dette temaet tidligere her inne, og jeg er overrasket over at det er så mange damer som synes det er helt greit, at synes at mannen må få lov til å gå med hår som stikker ut av øyenbryn, nese og ører?? Anonymkode: c7d0b...007 Hvorfor er du overrasket over det? Anonymkode: ebd94...eef
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #19 Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta en god selfie med ham, studer bildet sammen, zoom inn på hans øyenbryn og kommenter det litt lekent; jøss -se på DEN busken der 'a! Anonymkode: a606f...962 Hadde du likt om han hadde gjort det med deg og zoomet inn på fettvalken din og bare "sjekk dette fettberget her'a"? Hvis man først skal kommentere utseende kan man jo gjøre det på en skikkelig måte. Ingen grunn til å være stygge med hverandre. Anonymkode: ebd94...eef 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #20 Skrevet 15. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du overrasket over det? Anonymkode: ebd94...eef Fordi jeg tenker at de fleste i forhold vil ta seg godt ut for hverandre, og hår som vokser vilt i nese, ører og bryn er noe som vises godt og ikke er noe attraktivt.Dessuten er det gratis og lettvint å gjøre noe med det. Jeg kan forstå det når det er single menn i 70/80/90 årene som ikke ser det pga dårlig syn, eller som bare gir blaffen. Ts Anonymkode: c7d0b...007 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå