Gå til innhold

Når kommer innkallelse til andre runde intervju

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på intervju på fredag, og de sa at innkallelse til neste runde skulle skje «neste uke». De ønsker en rask prosess og ansettelse innen få uker. Når kan jeg forvente innkallelse? Tror dere at de venter helt til fredag, eller er det vanlig å kalle inn i starten av uken? Hvor lang tid bruker man på å fatte en avgjørelse? Jeg er så nervøs! Sitter på nåler og venter 😌

Anonymkode: 2e4b6...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Flamme skrev:

Du kan forvente den "neste uke". 😊

Ja, men når tenker du det er? Tror du den kan komme allerede i dag?

Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men når tenker du det er? Tror du den kan komme allerede i dag?

Den kan komme allerede i dag, eller på fredag. Hadde jeg vært deg hadde jeg gjettet tors / fre. Masse lykke til! Håper det klaffer for deg.

Endret av Flamme
Skrevet
1 time siden, Flamme skrev:

Den kan komme allerede i dag, eller på fredag. Hadde jeg vært deg hadde jeg gjettet tors / fre. Masse lykke til! Håper det klaffer for deg.

Tusen takk ❤️ Jeg har så lyst på denne jobben, så det er vanskelig å være tålmodig. 

Skrevet

Hmm, aldri hatt to intervjuer... Virker veldig useriøst om man må inn to runder?

Anonymkode: f1bfe...706

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hmm, aldri hatt to intervjuer... Virker veldig useriøst om man må inn to runder?

Det er absolutt ikke useriøst, og er veldig vanlig med to runder i min bransje. Den første er bare for å bli litt kjent og se på hvilke kvalifikasjoner og egenskaper man har. Den neste går litt dypere, har tester eller case, og ofte er en av sjefene med på dette intervjuet. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske vanlig det. I runde nummer en er det en utvelgelse av de beste kandidatene, og i runde to kan man stille mer dyptgående spørsmål på det man lyrer på etter runde en. Hvis man etter runde en sitter igjen med to kandidater som er godt kvalifisert og som begge kunne gjort jobben, så må man få svar på hva som skiller dem.

Anonymkode: 8dd99...c8a

Skrevet

Har enda ikke hørt noe. Åååh... Følte at det gikk så bra, men nå mister jeg mer og mer troa..

Skrevet

Jeg har enda ikke hørt noe.. Burde jeg ringe eller sende en melding? Eller bør jeg bare vente ut dagen? Synes det er så kjipt at de sier «i løpet av uken», og så gir de ikke en lyd fra seg hele uken. Begynner å lure på om de har glemt meg. 

Skrevet

Jeg ville ventet på svar. Ikke mas på de

Anonymkode: b7c34...ba5

Skrevet
On 9/15/2020 at 1:06 PM, AnonymBruker said:

Helt vanlig hos oss. Vi får veldig mange søkere og kaller derfor fort 20-30 stk inn på intervju. Første runde er derfor litt «grovsortering». 

Skrevet

Jeg fikk svar halv fire fredag ettermiddag. Hehe. Jeg er med videre! 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk svar halv fire fredag ettermiddag. Hehe. Jeg er med videre! 

Så gøy! Hva er stillingen? 

Skrevet
2 timer siden, Vannmelon45 skrev:

Så gøy! Hva er stillingen? 

Ja, tusen takk! Jeg synes det er kjempegøy. Det er som advokatfullmektig innen et fagfelt jeg synes er utrolig spennende. Rett og slett drømmejobben, så jeg er vanvittig lettet for å få bli med videre 🥳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...