Gå til innhold

Hvor kjøpe sko på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært runden i byn, innom Skoringen, Dinsko, Mani, Haaland sko, Bianco sko, osv, og finner ikke noe jeg liker.. 

Jeg liker litt "spesielle" sko, akkurat nå ser jeg etter lilla støvletter. Men alt de har i de vanlige butikkene er jo omtrent helt likt, og kjedelig. 

Har noen noen skobutikker på nett å anbefale, som har gode returbetingelser? Vil helst slippe moms-problematikk.. Har sett på zalando, men er ikke sånn kjempebegeistret for det de har der heller. 

Anonymkode: ab368...a54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan se hos Footway, Brandos og Boozt. Alle har fri frakt og retur (Med forhåndsutfylt klistrelapp til pakken) og bestiller du før kl. 12.00 så har du ofte varene dagen etter. 

Skrevet
6 minutter siden, Leo skrev:

Du kan se hos Footway, Brandos og Boozt. Alle har fri frakt og retur (Med forhåndsutfylt klistrelapp til pakken) og bestiller du før kl. 12.00 så har du ofte varene dagen etter. 

Takk, hadde bare hørt om boozt av de der før :)

Skrevet

Jeg kjøper masse sko på Nelly.com

Anonymkode: c3b84...8ec

Skrevet
1 time siden, Leo skrev:

Fri frakt på Boozt om prisen er over 699 - men fakturagebyr på 29 slipper man ikke unna...

Anonymkode: f0b80...2ca

Skrevet (endret)

Trapes sko kan ha mye fint :)

Endret av Måneskinn
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fri frakt på Boozt om prisen er over 699 - men fakturagebyr på 29 slipper man ikke unna...

Anonymkode: f0b80...2ca

Jo. Hvis man krysser av for å dele opp beløpet eller betaler med kort slipper man unna fakturagebyret. Det er jo ingen som sier at man ikke kan betale med en gang man har fått varene og funnet ut at man vil beholde dem uansett ;) 

• Liker 1
Skrevet

Lille vinkel sko? Ut fra oppramsinga ser det litt ut som du er i Bergen...

Anonymkode: 45219...174

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lille vinkel sko? Ut fra oppramsinga ser det litt ut som du er i Bergen...

Anonymkode: 45219...174

Korrekt 😛 Var innom samtlige skobutikker i Bergen sentrum og et par av kjøpesentrene også, og nada... Lille vinkel hadde ikke noe spesielt inne akkurat da jeg var innom, håper de får inn mer høstlige sko senere.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...