Gå til innhold

Hva har du/dere inne på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et stort skap med skyvedører som går fra gulv til tak på hele den ene veggen, seng og to nattbord.

Anonymkode: bb330...2a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seng og nattbord. Klærne har jeg på et annet rom ☺

Anonymkode: 911b6...6b1

• Liker 1
Skrevet

Nesten det samme som dere. 

4 m skyvedørsgarderobe som dekker en hel vegg. En stor kontinentalseng. Benk som dekker hele fotenden. To nattbord, en pendel over hvert nattbord. To Google Nest hub. 

Anonymkode: 3cb7a...5ee

Skrevet

Vi har kun seng og nattbord på hver side. Er så heldig å ha et tilstøtende rom som vi skal ha walking closet mv (litt oppussing på gang). Veldig deilig kun å ha soveromsmøbler på soverommet når vi har mulighet til det :)

• Liker 1
Skrevet

Seng og hobbyhjørne med pult og godstol. Inngang til egen walkin.

Anonymkode: 22f1d...426

Skrevet

Seng, kommode, skap som gå opp på ene siden og over senga, to nattbord. Gleder meg til oppussing

Anonymkode: 06480...568

Skrevet

Stor seng med gavl, 2 nattbord og en flatskjerm på veggen. 

Walkin garderobe i tilstøtende rom. 

Ønsker ikke nips, klær og drit på soverommet😊

Anonymkode: ea3ff...faf

Skrevet

Vi har delt rommet i to. I det du kommer inn har vi garderobe og kommoder, så går vi bak skapet og der står sengen med to nattbordhyller som er  montert over sengen. 

Anonymkode: ae1b9...b29

Skrevet

Seng, klesskap, tv, og hvert vårt gaminghjørne. 

Anonymkode: a8c21...ce6

Skrevet

Nattbord, seng, lamper og spotter, 4 meter langt klesskap og en sex huske ;) 

Anonymkode: e45a8...3a4

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Basi skrev:

Vi har kun seng og nattbord på hver side. Er så heldig å ha et tilstøtende rom som vi skal ha walking closet mv (litt oppussing på gang). Veldig deilig kun å ha soveromsmøbler på soverommet når vi har mulighet til det :)

Enig. Hvis man kan er det best. Det blir mye mindre støv på rommet når man ikke holder på med klær der. Men alle har selvsagt ikke plassen til det. 

Anonymkode: 911b6...6b1

• Liker 1
Skrevet

Seng med gavl, to nattbord og to kommoder. Pluss en bokhylle. 

Pga skråtak og plassering av dør og vindu er det ikke plass til klesskap eller garderobeløsning, men vi har walk-in-closet i tilstøtende rom, vi også :) 

Anonymkode: ae722...0d4

Skrevet

En vegg med skyvedørsgarderobe, kontinentalseng, 2 nattbord, pall i fotenden av senga, en sittegruppe med 2 stoler og et bord, en kommode med speil over, samt en gulvlampe. Lamper på nattbordene og gavel over hodeenden. 

Anonymkode: 70aa8...c4a

Skrevet

Skyvedørsgarderobe på ene veggen, seng med nattbord og et konsollbord med bilder og pynt.

Skrevet

Vi har senga, hvert vårt nattbord med belysning på, og to kommoder. Har også eldre innebygget skap. Det er det :) Vil ikke ha noe ekstra der, i alle fall ikke tv.

Anonymkode: ace4f...2ef

Skrevet

Seng, hvert vårt nattbord, en kommode, og klesskap. Klesskapet står tomt, har klærene på et annet rom.

Anonymkode: ed927...b60

Skrevet
På 15.9.2020 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Vi har et stort skap med skyvedører som går fra gulv til tak på hele den ene veggen, seng og to nattbord.

Anonymkode: bb330...2a6

Har et stort soverom.

Te-kjøkken, 1 enkeltseng (naturligvis? 🙄), 1 (2-seter sofa - med mulighet for sove-sofa så har den ute og bordet er ved siden av og har PC oppå der igjen) og 3 kommoder.

Skrevet
3 timer siden, Lasox skrev:

Har et stort soverom.

Te-kjøkken, 1 enkeltseng (naturligvis? 🙄), 1 (2-seter sofa - med mulighet for sove-sofa så har den ute og bordet er ved siden av og har PC oppå der igjen) og 3 kommoder.

te-kjøkken på soverommet? Kan du forklare nærmere? Høres herlig ut!!

Anonymkode: 644dd...786

Skrevet

Dobbeltseng, to nattbord, to kommoder, kaffemaskin, peis og TV.

Skrevet
14 minutter siden, Svigermor skrev:

Dobbeltseng, to nattbord, to kommoder, kaffemaskin, peis og TV.

Peis på soverommet kombinert med kaffemaskin= mitt drømmesoverom når jeg blir eldre. Tror aldri jeg hadde beveget meg ut av soverommet hehe

Anonymkode: 644dd...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...