Gjest dama Skrevet 22. juli 2005 #1 Skrevet 22. juli 2005 noen som har en god blandings på strawberry daquiri?? får gjester i morgen. tenkte å inponere litt. og dette er så nam....
Pleier Skrevet 22. juli 2005 #3 Skrevet 22. juli 2005 Det skal iallefall være knust is og friske jordbær.
Ada Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Beklager, men den oppskriften som står over her, vil jeg ikke anbefale - den hørtes klissete og søt ut. Her er (det jeg mener er) en super oppskrift som vi lager ofte: (Til 4 personer): 1 kurv (500 g) jordbær Saften av 1 lime 1-3 ss sukker (avhenger av hvor søte bærene er, smak deg frem) 16 cl hvit rom 2-3 never isbiter (Ha isbiter i til det får en "frozen" konsistens) Kjør alt i blender/foodprosessor og kooos deg
Gjest dama Skrevet 23. juli 2005 #5 Skrevet 23. juli 2005 takk for innspill. Hørtes bra ut. får prøve meg frem. gjestene kommer 1800. bør vel ha fiksa noe til den tid.
Gjest Gitte Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 Som vi lager den: utrolig god 3 kopper (gud veit hvorfor vi bruker kopper som mål) med isbiter ca 3/4 blender med ferske jordbær så mye sprit du vil Vi bruker enten lys rom (bacardi lemon) eller vodka. en dæsj med jordbærsirup. På maxi har de en kjempegod jordbærsirup til 75,- ca. den fungerer flott til strawberry daiquiri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå