Miriel Skrevet 22. juli 2005 #1 Del Skrevet 22. juli 2005 Har nå bestiltt meg to DVD'er på bokilden jeg En Pilates video og en Yoga video. Er det noen som driver med noe av dette som kan fortelle litt mer om virkningen. Det har seg sånn at jeg desverre er ganske kraftig, og jeg skjønner at jeg må starte i det små, tør ikke dra på treningssenter sånn som jeg ser ut nå.. tenkte at det her kanskje kunne være greit å starte med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lenej ikke innlogget Skrevet 22. juli 2005 #2 Del Skrevet 22. juli 2005 Så flott at du vil komme i litt bedre form! Hva som vil fungere best er litt avhengig av målsetting. Fordelen med DVDer er at du kan trene hjemme, i fred og ro. Pilates er øvelser som vil "stramme" opp musklene. Yoga er suverent for å bli kjet med kroppen og bevegelsesveier, god for beveglighet og kroppskontroll. Om du ønsker å gå ned i vekt kan du kanskje suplere DVDene med å gå?En fast tur om dagen gjør fort forskjell på vekta! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 22. juli 2005 #3 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg synes du er flink som har kommet litt i gang med å bestille dvd-ene :-) Hverken yoga eller pilates passer bra til å bli i bedre form eller komme ned i vekt. Slik jeg ser det: Pilates er forskjellige type øvelser som trener indre muskler man ellers ikke får trent så mye. Yoga er turning og utstrekking slik de gjorde det i India i gamle dager. Yoga fungerer best hvis du klarer å gjøre det til en del av din daglige rutine. Vet du om det finnes yogakurs der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miriel Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juli 2005 Tusen Takk for svar!! Har fått dvd'ene i dag!! Den ene heter aerolates, blanding av aerobic og pilates, det må vel være greit for å komme i form? Jeg bor ikke i Oslo, men jobber i Oslo, og der håper jeg at jeg kanskje skal klare å finne noe Yoga kurs etterhvert.. men vil bli i litt bedre form først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 23. juli 2005 #5 Del Skrevet 23. juli 2005 Så flink du er! Håper videoene er gode og at du har funnet en treningsform du trives med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå