AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Hei, har vært med kjæresten min i to år snart. Hun har alltid slitt med å få orgasme med bare penetrering. Men for noen mnd siden så kom hun for første gang under sex. Og nå så kommer hun nesten hver gang vi har sex. Er det sånn at det blir lettere for damer å komme under sex når de har fått orgasme tidligere? Anonymkode: 7ed8a...a04
Carrot Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 kanskje hun "knekte koden" for egen del fint for henne.. 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 Det kan være sånn ja, men for mange er det bare ikke mulig da. Jeg kom veldig lett med den første kjæresten min på den måten, men det måtte litt øvelse til for å få det til med den andre. Anonymkode: 7fa83...fcc
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 Det var sånn for meg ja! Anonymkode: 072ba...917 1
luianna Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 Jeg knakk klitoriskoden på den måten da jeg var ung. Jeg fikk det til en gang, og hver gang siden. Antar det samme kan skje ved vaginalorgasme, men sånn har det ikke vært for meg. Det skjer iblant, men stort sett ikke. 1
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 Så fantastisk å få oppleve det da med kjæresten din, hun har nok sikkert knekt koden med god hjelp fra deg. Er man forsiktig og ikke maser og jager for mye etter orgasmen, gjør det så mye enklere for henne... Et skoleeksemplar er nettopp tålmodighet og det å ikke mase. Du vil nok sikkert høre fra brukere at hun faker fordi det er ikke så normalt å komme av PIV. Bare glem hva de sier, tenk heller på at kjærsten din er ærlig, oppriktig og elsker deg. Men det betyr ikke at de som faker er slem, noen er bare redd fordi partneren skal stikke av og ikke skjønner seg på orgasmer til kvinnen. De får ofte høre at de er unormale og ubrukelige, men i realiteten er det bare menn som ikke skjønner en drit og ikke legger ting til rette for at hun skal få oppnå det. Der er du faktisk et godt eksempel på at du har gjordt ting riktig, klapp på skulderen fra meg🙄
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn at det blir lettere for damer å komme under sex når de har fått orgasme tidligere? Anonymkode: 7ed8a...a04 Ja, ofte er det sånn. Anonymkode: 38f4f...c0d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, har vært med kjæresten min i to år snart. Hun har alltid slitt med å få orgasme med bare penetrering. Men for noen mnd siden så kom hun for første gang under sex. Og nå så kommer hun nesten hver gang vi har sex. Er det sånn at det blir lettere for damer å komme under sex når de har fått orgasme tidligere? Anonymkode: 7ed8a...a04 Det kan handle om å knekke koden. Jeg slet med å få min første orgasme. Men når det først dukket opp, så kom resten trillende. Har selv ikke knekt koden med å få det til med en partner, for det er ikke lett. Det går ikke bare på partneren, men mye sitter i hodet også, bare det å klare å slappe av og ikke være redd for å slippe seg fri er ikke enkelt. Anonymkode: 533cb...92c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå