AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 hva er fordel med å opprette eget investeringsselskap vs ASK? kan man bruke aksjekapitalen å investere med? vet man ikke får føre tap, som ved ASK. noen her som har et slikt selskap? er det noen vits når man stort sett ikke har store summer(50-100 000 i året) å operere med? Anonymkode: 46290...f7d
Jdz Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Jeg har ikke et investeringsselskap, men en stor fordel er jo at du kan investere i selskap som ikke er børsnoterte. Det kan du ikke med en ASK konto.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 12 minutter siden, Jdz skrev: Jeg har ikke et investeringsselskap, men en stor fordel er jo at du kan investere i selskap som ikke er børsnoterte. Det kan du ikke med en ASK konto. stemmer☺️jeg har en iz konto på nordnett, fordi jeg fant en aksje jeg absolutt måtte ha(utenfor eøs). men jeg har ikke kunnskaper til å satse/spekulere, så blir diversifisering i så fall. har du vurdert å ha eget selskap til dette?☺️ Anonymkode: 46290...f7d
Jdz Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: stemmer☺️jeg har en iz konto på nordnett, fordi jeg fant en aksje jeg absolutt måtte ha(utenfor eøs). men jeg har ikke kunnskaper til å satse/spekulere, så blir diversifisering i så fall. har du vurdert å ha eget selskap til dette?☺️ Anonymkode: 46290...f7d Vurderte det, men gjorde det av en eller annen grunn ikke. De aksjene jeg har i selskaper som ikke er børsnoterte eier jeg i dag privat og jeg er for tiden ikke i investeringsmodus. Som deg mangler jeg kunnskap og også tid/interesse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå