Gå til innhold

Straffe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes dette er litt komisk når søster til ex, asender brev til Barnevernet fordi jeg har manglende foreldrekomentanse? For mitt ufødte barn. Og dette er bare 2 dager etter de har henlagt den andre saken med «tanteungen hennes»  hun har ikke unger selv eller utdanning innen for barn. Virker som hun prøver å straffe meg på slags måte, har møte der senere i uken. Og har et rettsmøte en gang til neste år der vi skal  skal prøve å ha får sønn 50%. 

Anonymkode: daf78...009

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du synes gjerne det er komisk, men det er ingenting annet enn tragisk at noen annser deg som uegnet foreldre. Hva har du gjort for at de skal oppfatte deg slik?

Anonymkode: 74f33...fb8

• Liker 8
Skrevet

Jeg får en unge med en annen fyr, og velger ikke broren hans tilbake som kjæreste. 

^TS

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes gjerne det er komisk, men det er ingenting annet enn tragisk at noen annser deg som uegnet foreldre. Hva har du gjort for at de skal oppfatte deg slik?

Anonymkode: 74f33...fb8

Skrevet

Du skal prøve å ha din sønn 50%? Så det vil si at du allerede er fratatt ett barn?
Om du allerede er fratatt ett barn, hva med å gå i deg selv og samarbeide med barnevernet og få deg mer foreldrekompetanse før du produserer nye barn som vil lide under din manglende kompetanse?
For det er barna som er lidende. Ikke du. Ikke søster til ex. Men barna. 
Hva med å sette dem først i ditt liv og se på hva det er du gjør som ikke er bra for barna din?

Anonymkode: 47f4f...0f9

• Liker 9
Skrevet

Bare av det lille du har skrevet her, så ser jeg dessverre for meg at bekymringsmeldingene ikke er helt grunnløse. 

Anonymkode: 29cd4...2b0

• Liker 11
Skrevet

Er ikke fratatt omsorgen, er barnefar som nekter for at jeg får se sønnen min. Om jeg hadde vært fratatt så hadde jeg skjønt det. Og jeg setter alltid barna først, noe de ikke gjør. 

^TS

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor nekter han deg å se barnet ditt? Hva sier barnevernet til det? Hvilken samværsprosent har dere pr i dag, og hvorfor?

Anonymkode: 9ec23...b4c

• Liker 1
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Vanskelig å forstå hva du mener.

Du har en unge som bor 100% hos far, men som du nå skal i rettsak om for å ha 50/50? Og noen i den familien melder deg til barnevernet? Og så er du gravid med en annen fyr, og det liker ikke eksen?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:Hvorfor nekter han deg å se barnet ditt? Hva sier barnevernet til det? Hvilken samværsprosent har dere pr i dag, og hvorfor?

Fordi jeg ikke valgte han tilbake, og at jeg er hissig av natur(går til sinnemestring der jeg får hjelpen min). I dag så ser jeg bare han 1 gang u uken, 

Skrevet
3 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Vanskelig å forstå hva du mener.

Du har en unge som bor 100% hos far, men som du nå skal i rettsak om for å ha 50/50? Og noen i den familien melder deg til barnevernet? Og så er du gravid med en annen fyr, og det liker ikke eksen?

Ja, barnefar har også sagt han vil ha 50/50, men samtidlig, virker som de prøver alt for det ikke skal gå igjennom. Og barnevernet har jo avsluttet saken med den andre. Fordi det er ikke noe bekymringer der. Vet det er søsteren sin det sto hennes fulle navn. Exen vil ha meg tilbake 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, barnefar har også sagt han vil ha 50/50, men samtidlig, virker som de prøver alt for det ikke skal gå igjennom. Og barnevernet har jo avsluttet saken med den andre. Fordi det er ikke noe bekymringer der. Vet det er søsteren sin det sto hennes fulle navn. Exen vil ha meg tilbake 

Når søsteren er så seriøs at hun melder til barnevernet under fullt navn, da vet både vi og barnevernet at dette er alvorlig. Hadde det vært kun for å være jævlig, så hadde hun gjort det anonymt, men nå viser hun at hun står 100 % inne for bekymringsmeldingen. 

• Liker 1
Skrevet

kjenner at dette må jeg ha inn med t-skje.

Du har barn med type1, som bor hos sin far 100%. Så venter du ett barn til med type2, og han har ei søster som har sendt bekymringsmelding? Eller er det søstera til type1?
Er du sammen med han som er far til det barnet du skal ha nå? 
Dette er jo ikke komisk, men ganske alvorlig. Far får vel ikke lov å nekte deg samvær med sønnen hvis du ikke har gjort noe spesielt galt?
Virker litt rart dette her. 

Anonymkode: f8c02...21c

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke en bekymringsmelding er bare en førstegangssamtale, 

Jeg får lov å hente og sånt med nr 1. men det er bare barnefaren sine regler der han sier at jeg ikke får lov. Ingen andre 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en bekymringsmelding er bare en førstegangssamtale, 

Jeg får lov å hente og sånt med nr 1. men det er bare barnefaren sine regler der han sier at jeg ikke får lov. Ingen andre 

Står det ikke i samværsavtalen at han skal ha gutten 100%? Han har ikke lov å nekte deg å ha sønnen din hvis det ikke er blitt skrevet under et meklingsmøte med fvk. 
Da har du like mye rett til å ha sønnen som han, og det trenger ikke gå rettens vei. 

Anonymkode: f8c02...21c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

og han har ei søster som har sendt bekymringsmelding

Står i første innlegget at det er søster til exen, første bf. 

Skrevet
2 timer siden, Lunabelle skrev:

Når søsteren er så seriøs at hun melder til barnevernet under fullt navn, da vet både vi og barnevernet at dette er alvorlig. Hadde det vært kun for å være jævlig, så hadde hun gjort det anonymt, men nå viser hun at hun står 100 % inne for bekymringsmeldingen. 

Det er nok av folk som jævles under fullt navn også. Dette er ikke annet enn sjalusi av verste sort. 

Skrevet

Etter å ha lest alt. Og du endrer hele tiden historien og hvem som har meldt. Vil jeg trekke to konklusjoner:

1) Dårlig måte å trolle på

2) Disse meldingene er helt innenfor og du egner deg ikke som forelder. Du prøver å få sympati fra anonyme på kg 

Anonymkode: 5c3d6...f1b

• Liker 3
Skrevet

Far nr 1 har barnet 100% pga at du har sinneproblemer. Bra.

Du får hjelp til sinneproblemene. Bra.

Far bestemmer når du får se barnet, men du sier i ett innlegg at han nekter deg å se barnet, og i et annet innlegg får du se barnet én gang i uken?

Far 1 ønsker at dere skal ha barnet 50/50 hver. Dere er begge enige om det. Hvorfor må dere ha rettsak hvis dere er enige? Og hvorfor vil han at du skal ha barnet 50% samtidig som han nå nekter deg å se barnet mer enn én gang i uken?

Er det rus inne i bildet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...