AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Del Skrevet 15. september 2020 Noen som har et hygrometer (fuktmåler) som de stoler på? Har et rimelig ett fra CO, men usikker på om det stemmer. Jeg vet at det stemmer ifh til temperatur, for jeg har flere termometer, men kun dette som måler fukt. Anonymkode: 34ed5...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Del Skrevet 1. oktober 2020 Bumper denne siden jeg lurer på det samme og dette er eneste søket som kommer opp på hygrometer på KG. Noen som har erfaring med, eller kjenner til test av rimelige hygrometere / værstasjoner med luftfuktighet innendørs? Kjøpte en sånn fra clas ohlson til en hundrelapp men føler ikke at jeg kan stole på resultatene den viser, virker ikke troverdige, men har ingen referanse så vanskelig å si. Noen innspill til gode rimelige hygrometere for innendørsbruk? Anonymkode: 33c06...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg har et fra Clas O. som egentlig er en såkalt værstasjon men som også viser luftfuktigheten innendørs, den viser nesten alltid feil. Har også et ordentlig hygrometer kjøpt hos en optiker, og det viser korrekt. Anonymkode: cca4f...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Del Skrevet 1. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: et ordentlig hygrometer kjøpt hos en optiker Anonymkode: cca4f...06a Hva heter den da, og hva koster den? Anonymkode: 33c06...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Del Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et fra Clas O. som egentlig er en såkalt værstasjon men som også viser luftfuktigheten innendørs, den viser nesten alltid feil. Har også et ordentlig hygrometer kjøpt hos en optiker, og det viser korrekt. Anonymkode: cca4f...06a Men hvordan kan du vite at det ene er rett og det andre galt? Anonymkode: 34ed5...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå