AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Baby har sovet godt om natten lenge, men nå hsr gan vegynt å våkne oftere og tidligere. Flere som har opplevd det samme? Har lest at det gjerne skjer ved 4 måneder, men her skjedde det ved 6. Han snur seg også veldig mye rundt i senga i søvne. Ligger generelt urolig, og våkner ofte. Før sovnet han gjerne igjen om han våknet tidlig. Om han sovner igjen nå, sover han kanskje et kvarter ekstra. Slitsomt. Særlig siden jeg også sover lutt dårlug når baby sover.. Anonymkode: f8d0c...94b
Hønselouisa Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Vi opplevde det samme. Søvnen har vært elendig fra ca 5 mnd, nå nærmer han seg 8 mnd. Min teori er at han blir forstyrret av oss om natta og trenger smokken for å sovne igjen. Nå har han flyttet på eget rom og vi har flere og flere gode netter.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Baby har sovet godt om natten lenge, men nå hsr gan vegynt å våkne oftere og tidligere. Flere som har opplevd det samme? Har lest at det gjerne skjer ved 4 måneder, men her skjedde det ved 6. Han snur seg også veldig mye rundt i senga i søvne. Ligger generelt urolig, og våkner ofte. Før sovnet han gjerne igjen om han våknet tidlig. Om han sovner igjen nå, sover han kanskje et kvarter ekstra. Slitsomt. Særlig siden jeg også sover lutt dårlug når baby sover.. Anonymkode: f8d0c...94b Er en 6-month sleep regression også. Er en ved 4mnd, en ved 6 mnd, en ca 8-10 mnd og en ved 18 mnd. De færreste merker noe til alle disse, så om dere ikke merket noe rundt 4 mnd så er det sikkert bare 6-mnds regresjonen som er på gang. Det går over Anonymkode: 6265b...48e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en 6-month sleep regression også. Er en ved 4mnd, en ved 6 mnd, en ca 8-10 mnd og en ved 18 mnd. De færreste merker noe til alle disse, så om dere ikke merket noe rundt 4 mnd så er det sikkert bare 6-mnds regresjonen som er på gang. Det går over Anonymkode: 6265b...48e Håper det. Det er veldig slitsomt. Anonymkode: f8d0c...94b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 3 timer siden, Hønselouisa skrev: Vi opplevde det samme. Søvnen har vært elendig fra ca 5 mnd, nå nærmer han seg 8 mnd. Min teori er at han blir forstyrret av oss om natta og trenger smokken for å sovne igjen. Nå har han flyttet på eget rom og vi har flere og flere gode netter. Jeg tror han ofte våkner av at han snur seg. Han har begynt å bevege seg mye mer i søvne. Plutselig ligger han på magen og hyler. Tør ikke å ha han på eget rom enda. Føler det er tryggere å ha han ved siden av så jeg kan sjekne han hver gang han er våken. Anonymkode: f8d0c...94b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror han ofte våkner av at han snur seg. Han har begynt å bevege seg mye mer i søvne. Plutselig ligger han på magen og hyler. Tør ikke å ha han på eget rom enda. Føler det er tryggere å ha han ved siden av så jeg kan sjekne han hver gang han er våken. Anonymkode: f8d0c...94b JEG er våken. Anonymkode: f8d0c...94b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 Han er ikke så interessert i smokken lenger heller. Ligger mest og fikler med den, og slenger på den, eller gnager på baksiden for han klør i gommene. Anonymkode: f8d0c...94b
Hønselouisa Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror han ofte våkner av at han snur seg. Han har begynt å bevege seg mye mer i søvne. Plutselig ligger han på magen og hyler. Tør ikke å ha han på eget rom enda. Føler det er tryggere å ha han ved siden av så jeg kan sjekne han hver gang han er våken. Anonymkode: f8d0c...94b Han her sover konsekvent på magen, men jeg tror han snur seg før han sovner. Helsesøster sa det er greit nå som han snur seg selv, så jeg har slutta å bekymre meg for akkurat det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå