Gå til innhold

Dere sa han ikke var interessert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte her inne (var egentlig samlivs forumet) om en medarbeider jeg hadde ansatt for en periode. Mange grunner til at han ikke kunne «prøve» seg blant annet at jeg er gift, sjefen hans, søsken til en nær venn, religion, osv osv osv, men neida han var bare rett og slett ikke interessert i følge KG. 
Men han er utrolig lett å snakke med og jeg har tidligere falt for han fordi han sier de rette tingene og ville vært min drømmemann om jeg ikke var gift. Han visste jeg hadde problemer på hjemmebanen, men var fortsatt støttende og gjorde alt riktig og sa ikke noe som tilsa at han var interessert. Så KG konkluderte med at dette ikke var noe for han var ikke interessert og jeg måtte komme meg over det.

Nå jobber han mindre fordi sommeren er over og jeg har distansert meg fra han ved å ikke sjekke hans sosiale medier osv, har fått han litt på avstand og kjenner følelsene mine er dempet - noe jeg er sjeleglad for fordi det begynner å bli bedre på hjemmefronten, før hadde jeg ikke dårlig samvittighet for å ha spist middag med denne fyren (måtte ha noen å utblåse tankene mine til, og siden han allerede var kjent med situasjonen så hvorfor ikke han, bedre det enn familie eller de få vennene jeg har). 

problemet er nå at jeg klarte å spørre om han ville være med på et nytt prosjekt som handler om å skape en bedrift sammen. Ideen er sykt bra og mange som ønsker å være med på den, men trenger noen jeg kan stole på. Av alle jeg kjenner ble det han jeg spurte rett og slett. Han sa ja med engang og viste interesse og skrøt mye konseptet. I dag erter 10 dager med null kommunikasjon og ingen stalking fra min side, kom han innom og leverte en innpakket bok og takket for at jeg ga han muligheten for å jobbe hos meg i sommer. Igjen er det noe som får meg til å smelte helt, for andre ville det vært naturlig og ikke noe å ofre en ekstra tanke, men når min mann ikke gjør slikt for meg så er det ikke rart at jeg blir ekstra glad når jeg først får denne gaven. Han mente jo ingenting med det, vet at han var i en litt vanskelig jobbsituasjon med permittering osv så sånn sett er det kanskje naturlig for han å vise takknemlighet på denne måten. 

men nå som jeg har vært så dum å involvere han i det nye prosjektet mitt så vurderer jeg virkelig å si det som det er, jeg tror ikke vi kan jobbe sammen likevel fordi.. fordi hva da? Jeg har teite urealistiske følelser for han? Alt var jo bra, jeg fikk følelsene mine i sjakk, han jobbet mindre og mindre, men så måtte jeg bare involvere han hardt i det nye prosjektet for noen uker siden. Han stilte seg disponibel til å sjekke ut et lokale i morgen for meg da jeg ikke rekker det. Han har selv sagt han veldig gjerne vil være med, men at han har kontrakt et annet sted til Q2 2021 og at han derfor må se an situasjonen litt. Men fortsatt er han veldig interessert og skal som sagt på visning for dette prosjektet.

men tilbake til problemet mitt, kan jeg være ærlig om følelsene mine og at jeg derfor trenger at han er litt kald mot meg? Ikke mange emojier på meldinger (jeg elsker meldinger med emojier) ingen flere bøker / vil faktisk gi tilbake boken slik at han kan gi den til noen som setter pris på den. Jeg vil ikke klare å lese den, for han ønsket å vite hvordan den var før han eventuelt kjøpte den selv og leste den (sikkert bare noe han sa) Eller bare si at det blir vanskelig for meg å jobbe med han når jeg så lett får følelser.. Eller holder jeg bare kjeft slik som til nå.. men hvordan får jeg han vekk fra prosjektet igjen? Og er det rettferdig? Når jeg først har tilbudt han en mulighet, så vil jeg ikke ta den tilbake. Det er derfor jeg ønsker å fortelle at det er meg det er noe galt med så derfor trenger jeg at han er litt kald mot meg.. faen så vanskelig..

jeg kjente til han før vi jobbet sammen i sommer, men da hadde jeg null følelser. Er bare at han viste seg å være så god og snill og smart og alt annet personen blir når man er blind av forelskelse. Lol. Skriver på mobilen midt på natten så beklager skriveleif og dårlig formulert tekst.

Anonymkode: cce4e...a9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, voks opp.

Anonymkode: 2e9c1...754

• Liker 3
Skrevet

Du må nesten prøve å være profesjonell overfor ham. 

Anonymkode: 718c7...ea0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...