AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Hva regnes som liten penis? Tenker ikke på mikro , men av vanlig lengde, når regnes den som kort. Hvor kort må den være før du tenker at det er en liten penis? Hilsen gutt som tenker han har en kort en. Anonymkode: 3f080...5a0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 12-13 som skal være en normal lengde. Jeg nok bortskjemt og møtt menn med store. Men jeg har faktisk ligget med menn med normal/liten og hatt god sex. Jeg bryr meg ikke så mye om størrelse. Men hvis noen spør syns jeg normal ser liten ut. Men er mye større enn en tampong så klart. Anonymkode: bc835...053 2
norw Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 Tenk minst mulig på det, ikke ta sorgene på forskudd, ikke mål engang. Jeg har aldri målt. 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 Jeg ville nok kalt det en liten penis om den var mindre enn 5-6cm i erigert tilstand. Men bare fordi den er liten, er den ikke ubrukbar. Man kan få alt til å fungere, selv en mikro penis. Sex er veldig veldig mye mer enn bare penetrering. Jeg hadde tatt en mikro penis fremfor alle de her på kg som har 17-18-19+++cm lange peniser. Sex for meg er noe som skal vøre behagelig og enkelt. Når den blir for stor, krever det for mye oppvarming og dritt. Anonymkode: b855a...d5d 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 Det dette forumet definitivt trenger, er enda flere diskusjoner om penisstørrelse, så her er en oversikt over hva som regnes for stort og lite: Stor: Over 35 ventimeter lang Normal: 25-35 centimeter lang Liten: Under 25 cenimeter lang Veldig liten: Under 20 centimeter lang Anonymkode: 419a0...d4b 3
Natali. Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det dette forumet definitivt trenger, er enda flere diskusjoner om penisstørrelse, så her er en oversikt over hva som regnes for stort og lite: Stor: Over 35 ventimeter lang Normal: 25-35 centimeter lang Liten: Under 25 cenimeter lang Veldig liten: Under 20 centimeter lang Anonymkode: 419a0...d4b Dyrepark. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 Ifølge alle studier som et gjort på penisstørrelse ligger 95% innenfor 10-18 cm i lengde og over 80% av alle menn har 12-16 cm i lengde. Anonymkode: 02eb7...513 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det dette forumet definitivt trenger, er enda flere diskusjoner om penisstørrelse, så her er en oversikt over hva som regnes for stort og lite: Stor: Over 35 ventimeter lang Normal: 25-35 centimeter lang Liten: Under 25 cenimeter lang Veldig liten: Under 20 centimeter lang Anonymkode: 419a0...d4b Hehe ☺ Anonymkode: 8557e...6a0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #9 Skrevet 15. september 2020 Tykkelsen er viktigere. Har du tatt dorull-testen? Hvis du får pikken inn i en dorull er du nok liten. Men hvor liten du er kommer an på hvor mye klaring du har når du trer den på. Har du både kort og tynn...vel...da vet jeg ikke hva jeg skal si. Anonymkode: 28a68...c3c
Brunello Skrevet 15. september 2020 #10 Skrevet 15. september 2020 Hvorfor er det så sykt mange tråder om penis-størrelse på kvinneguiden. Evner ingen å google hva som er vanlig? Et enkelt google-søk, og man finner raskt ut hva som er gjennomsnittlig størrelse, hvilke intervaller det er flest i og masse annet. Både totalt og fordelt på hvert eneste land i hele verden.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #11 Skrevet 15. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det dette forumet definitivt trenger, er enda flere diskusjoner om penisstørrelse, så her er en oversikt over hva som regnes for stort og lite: Stor: Over 35 ventimeter lang Normal: 25-35 centimeter lang Liten: Under 25 cenimeter lang Veldig liten: Under 20 centimeter lang Anonymkode: 419a0...d4b Med denne så må jeg bare innrømme at jeg har LITEN. Men i øvre kant av definisjonen av LITEN, om det kan være en trøst 🤣. Men, jeg tror det og vil være 90 % som nok er veldig liten. Noe som jo her er normalt. Da har jo de fleste noe til felles, og det er jo bra. Det som slår meg er jo at en havner utenfor normalen å være VELDIG LITEN. Det føles tungt å bære, og kan nok være en merbelastning på mine omgivelser. Nei, verden er ikke rettferdig. Livet er ikke lett som LITEN. Anonymkode: 4b721...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå